כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הישג לירושלמים: מבצע הארנונה יוארך בעוד חודש

לאחר פעילות ממושכת בתקופה האחרונה, מחזיק תיק הארנונה חבר מועצת העיר ירושלים אברהם בצלאל חותם על הישג משמעותי לטובת תושבי העיר. כזכור, לפני חצי שנה חתם שר הפנים אריה דרעי על תקנות ארנונה מיוחדות המקנות 50% הנחה לבעלי חוב ישן בכל הארץ • מדובר במבצע הנערך אחת לעשור ע"פ החלטת שר הפנים

הישג לירושלמים: מבצע הארנונה יוארך בעוד חודש
אברהם בצלאל צילום: באדיבות המצלם



הישג לירושלמים - מבצע הארנונה יוארך בעוד חודש: ביוזמת מחזיק תיק הארנונה אברהם בצלאל (ש"ס) תושבי ירושלים יהנו חודש נוסף ממבצע 50% הנחה בארנונה בחובות שנים קודמות.

לאחר פעילות ממושכת בתקופה האחרונה מחזיק תיק הארנונה חבר מועצת העיר ירושלים אברהם בצלאל חותם על הישג משמעותי לטובת תושבי העיר. כזכור, לפני חצי שנה חתם שר הפנים אריה דרעי על תקנות ארנונה מיוחדות המקנות 50% הנחה לבעלי חוב ישן בכל הארץ. מדובר במבצע הנערך אחת לעשור ע"פ החלטת שר הפנים.

המבצע אשר החל בתאריך 01.06.17 היה ע"פ התוכנית אמור להסתיים ב- 31.11.17 במהלך תקופת המבצע אלפי תושבים נהנו ממחיקת חובות ישנים ע"י הסדר תשלום חצי החוב. לפי דברי מחזיק תיק הארנונה מאות אברכים ובני תורה בעלי חובות הסתייעו במבצע שמחק את כל חובות הארנונה הישנים שברשותם.

כעת, ביוזמת בצלאל יוארך המבצע בעיריית ירושלים ותושבי העיר שעדיין לא הספיקו להסדיר את חובתם יהנו מחודש נוסף לטיפול בחובותיהם. ואע"פ שהגורמים הבכירים בעירייה ואנשי הארנונה סרבו להארכת המבצע בגלל עומס עבודה, בצלאל לא הרפה והמבצע אושר.

בצלאל אמר הערב במהלך ישיבת המועצה כי הוא מודה בראשונה ליו"ר תנועת שס שר הפנים הרב אריה דרעי על חתימת מבצע הנחה משמעותית ב50% לבעלי חובות ישנים וכן הודה לחבריו לסיעה ולראשי האגפים שסייעו במהלך לטובת תושבי ירושלים, כמו כן קרא בצלאל לתושבי העיר שעדיין לא סידרו את חובותם לטפל ולסיים את הנושא במהירות האפשרית ובכך למנוע עוגמת נפש וסבל מיותר.
אברהם בצלאל ארנונה ירושלים עירייה הסדר חוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד