י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ליל שבת: עשרות מתנדבים חיפשו ילד נעדר

שעות של מתח ודאגה עברו על משפחה בני ברקית שנאלצה להישאר בבני ברק למרות שתכננה לשבות בבית שמש • בנם נעדר ולא שב מהת"ת, רק כעבור שעות הוא אותר בריא ושלם

ליל שבת: עשרות מתנדבים חיפשו ילד נעדר
יעקב נחומי, פלאש 90



לאחר שעות ארוכות של חיפושים, הילד בן ה-11 אותר בבני ברק.

אלחנן בן ה-11, לא שב לביתו ביום שישי בשעות הצהריים, אך, רק בסמוך לכניסת השבת, פנו הוריו ליחיאל מילר מ'איחוד הצלה' ולמשטרה על מנת שאלה יסייעו באיתורו.

עוד בטרם כניסת השבת, החלו בחיפושים קדחתניים אחריו, אשר החלו בבית הקברות בבני ברק לשם הילד נוהג להגיע מידי יום שישי בתום הלימודים בתלמוד התורה בעיר. המתנדבים שהגיעו לשם איתרו משחקים אשר שייכים לילד, כך עם איתורם אושש החשד כי הילד אכן הגיע לשם - אך הוא עצמו לא נמצא.

החמה החלה לשקוע ונתנה את אותותיה לכניסת השבת. המתנדבים, המשיכו בסריקות בעיקר באופן רגלי, בכל בית הקברות ובאיזור הסמוך, פארקים נסרקו, כך גם חצרות בתים. ככל שנקפו השעות הדאגה הלכה וגברה.

ברחוב יהודה הנשיא הוקם חפ"ק חיפושים ולשם החלו להתקהל מתנדבים רבים, איחוד הצלה, הצלה גוש דן, משטרה, ידידים ועוד אשר קיבלו משימות חיפוש לסריקה. בשעה במרבית מתושבי העיר כבר היו ישובים בבתיהם כאשר ארוחת השבת פרושה בפניהם - אותר הילד.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בילד אשר נוטל תרופות באופן קבוע למחלתו, אך ככל הנראה לא נשקפה סכנה מיידית לחייו, בעקבות כך החיפושים נערכו בעיקר באופן רגלי.

ל'בחדרי חרדים' נודע עוד, כי משפחת הילד היתה אמורה לשהות בשבת בבית שמש, אולם היעדרות בנם הותירה אותם בעיר - ללא מזון לשבת. המתנדבים היקרים ארגנו חיש קל מזון ושתייה לשבת על מנת שיחושו כשגרה.

קיווי הס, סיפר במוצאי שבת ל'בחדרי חרדים' כי בבית הכנסת בו התפלל הכריזו לאחר התפילה כי נערכים חיפושים אחר ילד. "היות והייתי בדרכי לבית הורי, לא התעכבתי וסיפרתי על כך לאבי" סיפר ל'בחדרי'. להפתעתו, אביו אמר לו שבבית הכנסת בו התפלל "בית יחיאל" היה ילד הדומה לתיאור. "רצתי מיד לבית הכנסת שהיה ריק לחלוטין אך לקול רעש קטן ניגשתי למטבח שם ראיתי ילד. שאלתי אותו אם שמו אלחנן, וזה השיב בחיוב. אמרתי לו שמחפשים אחריו, אך הילד לא התרגש 'עזוב אותי' אמר לי". תיאר קיווי.

קיווי לא התייאש והצליח לגרום לילד לבוא איתו עד לרחוב יונה הנביא, שם הילד החל לברוח ממנו לבין הבניינים. "בעזרת מספר אזרחים טובים ניהלנו מרדף אחריו עד שהועבר לאנשי ההצלה שחיפשו אחריו ואלה מסרו אותו לידי אביו" סיכם קיווי את התיאור ל'בחדרי'.
חיפושים ליל שבת נעדר איחוד הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד