כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הבן של השופט החרדי: עורך הדין ר' אליעזר קיסטר ז"ל

בבית החולים מעייני הישועה נפטר במהלך השבת עורך הדין אליעזר קיסטר, ששימש שנים רבות כיועמ"ש עיריית בני ברק וחתם על דיחויים לאלפי בני ישיבות ואברכי כוללים

הבן של השופט החרדי: עורך הדין ר' אליעזר קיסטר ז"ל
pixabay



ברוך דיין האמת: בשבת נפטר בבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק עורך הדין ר' אליעזר קיסטר ז"ל לאחר שחלה בשנה האחרונה במחלה הקשה והוא בן 76 בפטירתו.

המנוח נולד בבני ברק לאביו השופט המפורסם הרב ד"ר יצחק קיסטר ז"ל, ולאמו מרת גיטל ע"ה לבית מיופיס. אביו רבי יצחק ז"ל, עלה עם רעייתו מגליציה בשנת תרצ"ו והתגורר בשכונת זכרון מאיר, כשהוא זוכה להתקרב למרן החזון איש זיע"א.

בשנת תשכ"ה, לאחר שהתמנה לשופט בביהמ"ש העליון, עבר אביו ר' יצחק זצ"ל להתגורר בשכונת שערי חסד בירושלים, בקרבה יתירה לבעל "קונטרס השיעורים" הגאון רבי ישראל זאב גוטסמן זצ"ל ראש ישיבת "נצח ישראל".

בקרבתו למרן חזון איש זיע"א, היה אביו מתייעץ עמו על כל דבר קטן כגדול, ולאחר שנים נועץ בכל נושא עם מרן הגרי"ש אלישיב זיע"א. לפני כל פסיקה שהיה פוסק היה מעיין ומבסס את פסיקותיו על פסקי מרן החזון איש זיע"א וכל גדולי הפוסקים, כשהוא לא זז כמלא הנימה מההלכה הצרופה והמסורה. לפני דיונים משפטיים להבדיל שהיה עורך, היה נכנס לבתיהם של גדולי הפוסקים ושואל בדעתם כיצד לפסוק. ואכן, לאורך פסקי הדין שיצאו תחת ידו ניתן למצוא פסקי הלכה רבים אותם קיבץ משותי"ם וספרי גדולי הפוסקים להעמיד הלכה על בוריה.

המנוח ז"ל למד בבחרותו בישיבת פוניבז' בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו בתו של הגאון רבי דוד שניאור וואלט זצ"ל אב"ד סאו פאולו, ברזיל. מכריו מספרים ל'בחדרי' על היותו אדם מיוחד וישר דרך, שעבד למחייתו שנים רבות כיועץ משפטי של עיריית בני ברק לצד היותו חותם על דיחויים לצבא לעשרות ישיבות וכוללים.

לפני כחצי שנה נפטר אחיו הגאון המובהק רבי עקיבא קיסטר זצ"ל מראשי ישיבת 'יד אהרן' בירושלים ומגדולי תלמידי החכמים שבדור.

הותיר אחריו 4 ילדים ונכדים. אחותו הרבנית מרת רוחמה מרצבך שתחי'

הלוויתו תצא הערב (מוצאי שבת פרשת ויצא) בשעה 21:00 מביתו ברחוב סוקולוב 9 בבני ברק לעבר בית החיים פוניבז', שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
אליעזר קיסטר יועמש עיריית בני ברק ברוך דיין האמת הלוויה שופט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד