י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חשבונית אוטומטית מכביש 6 - בשבת

זו כבר הפכה לתופעה: חרדים מתרעמים ומתפלאים על קבלת חשבוניות במייל בשבת. החברות המשגרות: מדובר במערכת אוטומטית. כך גם הפעם, בחברת דרך ארץ המפעילה של כביש 6

צילום: Chen Leopold/Flah90
צילום: Chen Leopold/Flah90



חרדים המנויים לכביש 6, הופתעו לגלות בצאת השבת, כי בחברה שלחו במהלך השבת את החשבונית החודשית במייל.

"אני מנוי כבר מספר שנים בכביש 6, לא זכור לי שבעבר קיבלתי חשבונית חודשית בשבת", סיפר ציקי פרנק שהיה אחד המקבלים השבת, ל'בחדרי חרדים', "אני מנוי בחברות סלולר ומקבל פירוט חודשי של חברות אשראי, החשבונית החודשית לא הגיע אף פעם ביום השבת. כנראה טרנד הזילזול ביום השבת ובציבור שומרי השבת השפיע גם על מי שממונה על מערכת שליחת המיילים. הבעיה, שכנוסע קבוע בכביש 6 לא נראה לי שאוכל להחרים את כביש 6".

מחברת 'דרך ארץ', מפעילת כביש 6 נמסר ל'בחדרי חרדים': "מידי חודש שולחת חברת דרך ארץ מאות אלפי חשבוניות מייל למנויי כביש 6, כחלק מהשירות ללקוחותיה. מדובר במהלך מקוון ואוטומטי שהחל ביום חול ונמשך מספר ימים, אולם מרגע שיגורו נעשה ללא מגע יד אדם".

עוד נמסר: "חברת 'דרך ארץ' שבה ומדגישה כי אף חשבונית לא נשלחה בהתערבות גורם אנושי מתחילת התהליך המקוון כולל לא בימי סוף השבוע".

יצויין שמקרה זה אינו יחיד, ובאחרונה מתקבלות בתדירות גבוהה תלונות מסוג זה - קבלת חשבוניות בשבת, במערכת בחדרי חרדים. גם בחברות אחרות מסבירים כי מדובר במערכת ממוחשבת שפעילה אוטומטית.
כביש 6 חשבונית בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד