כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לאחר התפילה: הרימו 'לחיים' עם השר ליצמן

המשב"קים, מזכיר הוועדה ועשרות מתפללים, הצדיעו הבוקר לשר הבריאות הנערץ יעקב ליצמן ב'מעמד לחיים' לאחר תפילת שחרית בה הוא נוהג להתפלל מדי יום עם הנץ החמה, על נחישותו להתפטר בעקבות חילולי השבת

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



עשרות חסידי גור השכימו הבוקר (ראשון) למניין עם דמדומי החמה - בו מתפלל שר הבריאות יעקב ליצמן, לאחר שיעור שמירת הלשון - התקיים ליד שולחן ערוך כל טוב 'לחיים' לרגל "שמחת השבת" וכהצדעה לפרישת השר מהממשלה לכבוד שבת המלכה.

בין המשכימים קום לכבודה של השבת וכהוקרה לליצמן - נצפה מזכיר הוועדה למען השבת הרב יצחק גולדקנופף, שניים ממשמשי האדמו"ר, מספר רבני הקהילה וכעשרה ידידים.

הרב גולדקנופף אמר למשתתפים ב'לחיים' כי "ממידע שהגיע לידי מגורמים מקצועיים, ניתן לעשות את כל העבודות שבוצעו בשבת במספר שעות בלילות אחרים, כפי שנעשה בבריטניה ובארה"ב, ניתן לפזר לכמה לילות. גורמים בממשלה סבורים שהבעיה היא ועד העובדים של רכבת ישראל שהם מבקשים לעבוד בשבת", לדבריו של הרב גולדקנופף, "הטענה שזה יגרור פקקים ביום ראשון – שקרית ואין לה בסיס במציאות".

ליצמן - שהופתע ושמח, הודיע לקהל שבא להוקירו כי גם הוא יגיש 'לחיים' בשעה 10:00 במזכירות הממשלה - עם הגשת התפטרותו הרשמית מתפקידו כשר הבריאות.

כאמור, הבוקר יגיש ליצמן את התפטרותו ובמקומו ייכנס לתפקיד ראש הממשלה בנימין נתניהו שמבקש לשמר לליצמן את המקום. נתניהו סבור כי ליצמן עוד ישוב בקרוב לממשלה - זאת לאחר שחוקי השבת של המפלגות החרדיות - יקודמו בועדת השרים ובמליאת הכנסת.
מעמד לחיים יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד