ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

פרמישלאן כבשה את מעז'יבוז • תיעוד מיוחד

את השבת האחרונה עשו חסידי ואוהדי פרמישלאן בעיירה מעזיבוז' בראשות האדמו"ר • התפילות והטישים התקיימו בביהכנ"ס העתיק של הבעש"ט והרה"ק מאפטא זי"ע • 'בחדרי' עם תיעוד מיוחד

פרמישלאן כבשה את מעז'יבוז • תיעוד מיוחד



בשבת האחרונה נערכה שבת התאחדות בסמוך לציון אור שבעת הימים הבעל שם טוב זי"ע בעיירה מעזיבוז' שבאוקראינה, לכ-150 תומכי המוסדות, חסידי ואוהדי פרמישלאן מישראל ומחו"ל בראשות האדמו"ר.

השבת נערכה בשיאו של מסע "לאורם נלך" שעורך האדמו"ר לנגידים תומכי המוסדות לקברי צדיקים באוקראינה ובפולין לקראת חתונת בנו של הרבי בחודש הקרוב.

את תפילות השבת ערך האדמו"ר בבית הכנסת העתיק של הבעש"ט ובביהכנ"ס של הרה"ק מאפטא, כשבליל שבת נערך טיש עד השעות הקטנות של הלילה.


לאחר השבת המרגשת עלה הרבי לתפילה מרגשת בציון הבעש"ט ותלמידיו זי"ע כשהחסידים מצטרפים למעמד המרומם.

במוצאי שבת נערך דינר מיוחד בראשות האדמו"ר באולם המפואר שבסמוך לציון הבעש"ט, כשההפקה כולה על כל פרטיה וכן כל אירוח הקבוצה בשבת האחרונה ע"י צוות 'הולינס' מעז'יבוז העמל כבר תקופה ארוכה יחד עם חברת ההפקות "בעקבות" על כל ההכנות לטובת הפמליה הנכבדת.

במהלך השבת פגש הרבי את יו"ר "אהלי צדיקים" הרב ישראל מאיר גבאי, אשר משקיע את חייו למען איתור, שימור ושיפוץ אהלי הצדיקים בכל רחבי אוקראינה, והודה לו על פעילותו הענפה בנכר לשימור ההיסטוריה היהודית תוך מסירות נפש של ממש, וכן על הכנסת האורחים המיוחדת לה זכתה הפמלייה, כמו עוד אלפי יהודים מכל העולם העולים לפקוד את ציוני הצדיקים ברחבי אוקראינה.





















































חסידות פרמישלאן אוקראינה הבעל שם טוב מעזיבוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד