ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

איך בוחרים קבלן שיפוצים?

לפני שניגשים לשיפוץ, חשוב לדעת מי מבצע את השיפוץ, לבחור חברה קבלנית ותיקה שלה יש ניסיון רב שנים בתחום אשר מבצעת את השיפוץ תחת פיקוח וכפוף לתקנים מחמירים בענף הבניה

 איך בוחרים קבלן שיפוצים?
לא לגעת



בשנים האחרונות חלה עליה ברכישת דירות מיד שניה לצורך ביצוע שיפוץ מהיסוד.

שיפוץ במרחבי הבית לרבות מטבח, חדר משפחה וחדר אמבטיה הם חלק עיקרי בחוויית המגורים בבית, כמו כן מחיר הבית או הדירה יכול לעלות משמעותית באם משפצים את החדרים הרטובים.
בחלק מהפרויקטים מומלץ להשתמש בשירותיה של מעצבת פנים/ מעצב פנים בעיקר כאשר מדובר בשיפוץ נרחב הכול שינוי מיקום המקלחת, השירותים ושבירת חלק מהקירות החיצוניים.

שיפוצים במרכז

לפני שניגשים לשיפוץ, חשוב לדעת מי מבצע את השיפוץ, לבחור חברה קבלנית ותיקה שלה יש ניסיון רב שנים בתחום אשר מבצעת את השיפוץ תחת פיקוח וכפוף לתקנים מחמירים בענף הבניה.

שיפוץ חדר אמבטיה/ שירותים:

חדר הרחצה, הוא אחד מהמרחבים הפרטיים ביותר בבית המשמש את כל בני הבית, לכן חשוב לבצע את השיפוץ לאחר תכנון מדוייק וקפדני על מנת לשרת את צרכי הדיירים בבית, לאחר אישור התכנון ותיאום ציפיות יוצאים לדרך.

כמובן שבשלב התכנון יש לקחת בחשבון את העלויות הצפויות של השיפוץ ולהתאים את התכנון ולתקצב מכיוון ולעיתים ישנן מגבלות תקציביות שלא מאפשרות לתת למעצב הפנים יד חופשית

קבלן שיפוצים

תחילה נבצע פירוק כל הכלים הסנטריים, הוצאת חול והחלפת צנרת לפי הצורך ופינוי הפסולת, במידה ובני הבית מתגוררים בבית חשוב לבצע את השיפוץ בצורה מאוד נקיה ואסטטית על מנת לתת לדיירי הבית המשך חוויית מגורים גם בזמן שיפוץ עם מינימום הפרעה ואי נעימויות.
לאחר פירוק ופינוי חדר האמבטיה נבצע החלפת צנרת בעלת תו תקן עמידות ללחץ ולחום המים שזה החלק החשוב ביותר בזמן שיפוץ חדר הרחצה, לאחר מכן נבחר מיקום האסלה נמקם נקודות חשמל לפי התוכנית, נבצע עבודות גבס ירוק בעל תו תקן לחללים רטובים (לפי הצורך).


קבלן שיפוצים בנתניה

נבצע ריצוף וחיפוי בחדר הרחצה לפי בחירת בעלי הנכס בכפוף לתו תקן ישראלי למניעת החלקה – 2279. לבסוף נבצע צביעה בצבע נוגד עובש ופטריות.

חשוב לדעת שעלות השיפוץ כוללת מספר רב של אלמנטים כגון גודל ומיקום חלל הרחצה, סוגי כלים הסנטריים ואופן התקנתם נקודות המים, חשמל, סוגי אריחים וכו'.

שיפוץ חדר הרחצה יכולה להיות חוויה נעימה ומפנקת כמובן אם מתוכננת בקפידה, חייב לשמור על נוחות ופונקציונליות בחדר הרחצה לשימוש ולשירות כל בני הבית.

כאשר בוחרים שיפוצניק חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה עם רישיון קבלן רשום לביצוע

עבודות בניה

אנו בקבוצת עידן מתמחים בכל סוגי השיפוצים החל משיפוץ פשוט של חידוש ריצוף וחידוש צבע בכל הבית ועד לשיפוץ כולל של בתי יוקרה רחבי ידיים המשתרעים על שטחים של מספר דונמים .
קבוצת עידן מבצעת את עבודות השיפוצים בעזרת עידן בוטיק המתמחה אך ורק בשיפוץ דירות, החברה מנוהלת על ידי בוגר לימודי אדריכלות ומציעה שירותי תכנון ועיצוב פנים, לחברה צוותי עבודה קבועים ומנוסים בעבודות שיפוצים, את הצד ההנדסי מנהלים 2 מהנדסי הביצוע של החברה.
קבלן שיפוצים עבודות בניה שיפוצניק שיפוץ אמבטיה כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד