י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מהפך: השתלת שיניים ביום אחד

השתלת שיניים ביום אחד היא הדרך האידאלית לטפל בבעיה הקיימת בתהליך מהיר מאוד, וזו נקודה חשובה מבחינת כל מי שחושש מפני הטיפול הארוך שצפוי לו. לשיטה זו יתרונות רבים עליהם תקראו בכתבה הבאה

pixabay
pixabay



כולנו רוצים לחייך בפה מלא ואין ספק שהחיוך הוא חלק משמעותי בתקשורת שלנו עם הסביבה. מצד שני, רבים מאיתנו חוששים לעשות את זה פשוט משום שהם מרגישים מבוכה רבה. בהיעדרן של כמה שיניים בחלל הפה אנחנו מאבדים את הביטחון ולא באמת מוצאים סיבה טובה לחייך. השתלת שיניים היא ללא ספק פתרון מצוין, אבל גם כאן החששות גוברים ברוב המקרים, שכן קיימת התפיסה לפיה מדובר בתהליך ארוך ומפרך. אז נכון, זה עשוי להיות תהליך מפרך, אבל היום אפשר לקצר אותו משמעותית ולהשלים את הפעולה ביום אחד בלבד. איך בדיוק מתבצעת השתלת שיניים ביום אחד ולמה המהלך הזה חשוב כל כך? התשובות לפניכם.

כך מתבצעת השתלת שיניים ביום אחד

מטופלים שחושש מהתהליך הארוך, מהעלויות הגבוהות או מהכאבים והמתחים שנלווים לכל טיפול אצל רופא השיניים, כולם ימצאו שהפתרון החדשני הזה הוא בדיוק עבורם. השתלת שיניים ביום אחד למעשה מתבצעת באמצעות טכניקה חדשה שמוכרת בשמה המקצועי: העמסה מידית. בשיטה הזו אנחנו מעמיסים מערכת שיניים חדשה בפעולה מהירה הרבה יותר יותר, תוך שאנחנו מתבססים על מספר מצומצם יותר של שתלים. במילים אחרות, עם מספר שתלים קטן מאוד (במקרים רבים עד ארבעה או שישה בלבד) ניתן למלא את הפה כולו בלי סיבוכים, עיכובים ויומן פגישות עמוס בתורים שנקבעים שנה מראש.

הדרך להתגבר על החששות ולקצר תהליכים

השתלת שיניים ביום אחד היא הדרך האידאלית לטפל בבעיה הקיימת בתהליך מהיר מאוד, וזו נקודה חשובה מבחינת כל מי שחושש מפני הטיפול הארוך שצפוי לו. אלא שיש לשיטה הזו יתרונות רבים נוספים. למשל, מטופלים רבים שבעבר נמנעו מביצוע השתלת שיניים משום שמצבם הרפואי לא אפשר להם לעשות זאת מגלים שהאפשרות לבצע השתלות שיניים ביום אחד היא בדיוק מה שהם צריכים. במצבים רפואיים רבים נאסר על המטופל להיכנס לתהליך ממושך, למשל בקרב מטופלים שסובלים ממחלות לב, ובמצב הזה החלופה של העמסה מידית היא חלופה אידאלית. מיותר לציין שגם מי שלא סובל מבעיה רפואית או מפחד מרופא השיניים שלו עשוי לגלות שתהליך הארוך פשוט לא מתאים לו. בשגרה עמוסה ולחוצה כמו שלנו, אין לנו את הזמן להגיע לרופא השיניים לעיתים קרובות ובאופן קבוע. טיפול מדויק בבעיה בתוך זמן קצר זה בדיוק מה שאנחנו צריכים כדי להשיג את החיוך המושלם בלי לפספס ימי עבודה או פגישות חשובות לאורך הדרך.

מידע נוסף על ציפוי שיניים
השתלת שיניים ציפוי שיניים שתלים רופא שיניים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד