י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

שוחד בחירות: ראש מועצת עמנואל זומן לשימוע לקראת כתב אישום

לקראת הגשת כתב אישום נגדם, ראש המועצה גרשי ורב היישוב קיז'נר זומנו לשימוע בפרקליטות המדינה • החשד: במסגרת הבחירות המקומיות בשנת 2013, גרשי הבטיח לקיז'נר ולחברים בסיעת חב"ד כי אם ייבחר יעניק להם טובות הנאה פסולות

עזרא גרשי. צילום: בחדרי חרדים
עזרא גרשי. צילום: בחדרי חרדים צילום: בחדרי חרדים



המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, באישור פרקליט המדינה, הודיעה היום (ראשון) לראש המועצה המקומית בעמנואל, עזרא גרשי, ולרב קהילת חב"ד ביישוב, חיים קיז'נר, כי נשקלת העמדתם לדין בגין עבירה של שוחד בחירות.

לגרשי ולקיז'נר ניתנה אפשרות, על פי חוק, לקיים הליך שימוע, ככל שיחפצו בכך, בטרם תתקבל החלטה אם להגיש נגדם כתב אישום. מכתבי שימוע נשלחו גם לשני תושבי עמנואל לשעבר שהיו חברים בסיעת חב"ד ביישוב.

על פי החשד, במסגרת הבחירות המקומיות שהתקיימו במועצה בשנת 2013, גרשי הבטיח לקיז'נר ולחברים בסיעת חב"ד כי אם ייבחר לראשות המועצה יעניק להם טובות הנאה פסולות, בין היתר, טובות הנאה חומריות אישיות. זאת כדי שהם ירתמו את השפעתם על חברי קהילת חב"ד לשם הבטחת הצבעתם עבור גרשי והכרעת הבחירות לטובתו. כך, על פי החשד, פגע גרשי בטוהר הבחירות והשפיע עליהן באופן פסול.

החקירה נוהלה על ידי היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרת ישראל ולוותה על ידי הפרקליט ד"ר יונתן קרמר מהמחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.
עזרא גרשי חיים קיז'נר כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד