כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

השר חיים כץ מנסה להצטדק: "העבודות שאושרו היו הכרח לפיקוח נפש"

לאחר התפטרותו של ליצמן והמתקפה הבוקר ב'המודיע', חיים כץ מנסה לטהר שמו ולשכנע את הציבור כי "העבודות שאושרו היו הכרח לפיקוח נפש כל טענה אחרת משוללת כל יסוד"

השרים כץ וליצמן בימים אחרים. צילום: פלאש 90
השרים כץ וליצמן בימים אחרים. צילום: פלאש 90



אחרי התפטרותו של השר יעקב ליצמן והאשמות ב'המודיע', השר חיים כץ מנסה לטהר את שמו, ומגיב לטענות נגדו, על פיהן, הוא ניסה לפגוע בראש הממשלה בנימין נתניהו וליצור משבר קואליציוני.

מלשכתו של השר כץ נטען היום כי "העבודות שאושרו היו הכרח לפיקוח נפש כל טענה אחרת משוללת כל יסוד".

עוד הוסיפו כי "בשנה האחרונה פעל השר חיים כץ לשקיפות מול המפלגות החרדיות בדבר חיוניות העבודות ובכך מנע משברים רבים".

כזכור, הבוקר האשים עיתון 'המודיע' את כץ וכך נכתב במאמר המערכת: "עדיף היה, אילו יכולים היינו להיות משוכנעים שרק שיקולים פוליטיים פנימיים ורצון להכשיל את ראש הממשלה היו כאן; ולא התנכרות לשבת קודש. איננו יודעים איזה שיקול גבר אצל אותם שרים; אולם, המציאות העגומה נותרה בעינה"

במאמר המערכת נכתב עוד: "הפרשנות שניתנה לה מבחינת הרס השבת היא חמורה; ועל כן, יהיו המניעים אשר יהיו, מבחינתו של הרב ליצמן - נציג אגודת ישראל האמור ללכת בדרך שהורו רבותיה - בלתי אפשרי להיות שותף להחלטות שעניינן פגיעה מוצהרת בשבת קודש ועקירתה מרשות הרבים, ומכאן הצעד שנקט בו". 

בשלל ראיונות שהעניק השר חיים כץ אמש והיום, התרברב ואמר בין היתר ב'ערוץ עשר': "הרעיון הטוב ביותר הוא שגפני יהיה שר הבריאות וליצמן יו"ר ועדת הכספים. זה יהיה מעולה".
חיים כץ התפטרות ליצמן מהממשלה משבר הרכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד