ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

כבוד התורה: רבני ובוגרי אור ישראל התאספו • האזינו

על רקע התקיפות החוזרות ונשנות של הפלג כנגד ראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן, נערך כנס מחאה וחיזוק מיוחד בבני ברק לבוגרי הישיבה, בכנס השתתפו מאות מבוגרי הישיבה, ונשאו דברים רבני ישיבת אור ישראל • הגאון רבי אליהו מן הביא את דברי שר התורה: "אשריך שנתפסת על דברי תורה" • האזינו

כבוד התורה: רבני ובוגרי אור ישראל התאספו • האזינו



על רקע התקיפות החוזרות ונשנות של הפלג כנגד ראש ישיבת אור ישראל הגאון רבי יגאל רוזן, נערך כנס מחאה וחיזוק מיוחד בבני ברק לבוגרי הישיבה, בכנס השתתפו מאות מבוגרי הישיבה, ונשאו דברים רבני ישיבת אור ישראל.

הכנס התקיים אמש בבני ברק ובו השתתפו מאות בוגרים של ישיבת אור ישראל נשאו דברים הגאון רבי מרדכי רבינוביץ' ראש ישי"ק 'אור ישראל', הגאון רבי יצחק פנחס גולדווסר, משגיח הישיבה, הגאון רבי אליהו מן, הגאון רבי ניסן גולדברג מרבני הישיבה והרב צבי איצקוביץ' נציג הבוגרים. הנואמים ציינו על הסיוע שמושיט הגר"י רוזן לכל מי שמסתבך עם הצבא, וציינו כי דווקא בשל כך הוא מותקף ע"י הפלג שמעוניין במסתבכים.

הבוגרים הרבים שהגיעו לכנס העניקו לראש הישיבה "קבלה לחיזוק בסדר א'" כמתנה על הרדיפות שעובר בתקופה האחרונה,

הגאון רבי אליהו מן הביא את דבריו של שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי שביקש למסור לרב רוזן: "אשריך שנתפסת על דברי תורה, על פועליו הגדולים והחשובים למען בני הישיבות, ובוודאי יזכה בעבור זה כי יאריך ימים על ממלכתו בס"ד מרובה באריכות ימים ושנים, להרביץ תורה ולזכות הרבים למען עולם התורה מתוך בריות גופא ונהורא מעליא, ויינצל מכל מיני פגעים רעים."



הגאון רבי ניסן גולדברג מרבני ישיבת אור ישראל נשא דברים חריפים, וסיפר בשם הרב ראובן אלבז שאמר לו שמניסיונו כראש ישיבה לבעלי תשובה המצב היום טוב בהרבה מהעבר בזכות פועלו של הגר"י רוזן, ולעומת זאת "לבן הארמי" מפיץ דברי שקר. הם מתכוונים לעקור את הכל זעק הרב גולדברג, הם מתכוונים לגדולי ישראל, למרן הגראי"ל ולמרן הגר"ח, הם עוד יגידו שהגראי"ל מתיר שעטנז ובישיבת אור ישראל יש שעטנז בכיסאות.

משגיח הישיבה הגאון רבי פנחס גולדווסר השווה את התוקפים ל"בריונים" שהיו בתקופת חורבן בית שני, שנלחמו בר' יוחנן בן זכאי וטענו שהם חשמונאים שמעמידים את הדת.

באדיבות הקו החרדי 079-945-7692

















הפלג כבוד התורה מחאה אור ישראל כינוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד