י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נפגש עם החרדים: רה"מ נתניהו מנסה להנמיך את גובה הלהבות

רה"מ בנימין נתניהו נפגש בשעה זו עם ראשי המפלגות החרדיות במטרה להגיע לעמק השווה סביב משבר השבת שפרץ עם התפטרותו של ליצמן הבוקר, ונמשך מאוחר יותר היום לאחר ש'הליכוד' התנגד לקדם את חוקי השבת של המפלגות החרדיות

נפגש עם החרדים: רה"מ נתניהו מנסה להנמיך את גובה הלהבות
יונתן זינדל, פלאש 90



מאמצים להנמיך את הלהבות: בשעה זו נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי המפלגות החרדיות יעקב ליצמן, אריה דרעי ומשה גפני במטרה להגיע לעמק השווה סביב משבר השבת שפרץ עם התפטרותו של ליצמן הבוקר, ונמשך מאוחר יותר היום לאחר ש'הליכוד' התנגד לקדם את חוקי השבת של המפלגות החרדיות.

כפי שדווח ב"בחדרי חרדים", דרעי וליצמן החרימו הבוקר את ישיבת הממשלה ומאוחר יותר גפני הצטרף אליהם ויחדיו החרימו את ישיבת ראשי הקואליציה שלבסוף נדחתה באופן חריג. נתניהו שמנסה להרגיע את הרוחות נפגש כאמור כעת עם ליצמן, דרעי וגפני.

לפגישה כעת הצטרפו גם השר יריב לוין ויו"ר הקואליציה דוד ביטן שמובילים את הקו שמבקש להתנגד לקידום חקיקת חוקי השבת, בטענה שהדבר יחזק את 'יש עתיד' ואת ח"כ יאיר לפיד.

כעת, הכדור בידיים של נתניהו, במידה והוא לא יספק לחרדים את דרישתם, הרי שלא יהיה מנוס לדרעי וגפני ואף הם יאלצו להצטרף לליצמן ולהחריף את המשבר הקואליציוני ואולי אף לפרוש מהקואליציה, לאחר הוראות רבותיהם.

הבוקר אמר נתניהו בישיבת הממשלה כי "אני מצטער על החלטתו של השר יעקב ליצמן לפרוש מהממשלה. הוא שר בריאות מצוין ועשה רבות למען בריאות אזרחי ישראל. הממשלה הלאומית בראשות הליכוד היא הממשלה הטובה ביותר למדינת ישראל, אני חושב שכל חברי הקואליציה מעוניינים בהמשך קיומה".

נתניהו הוסיף כי "אני לא חושב - אני יודע. השבת חשובה לנו וגם הצרכים של כלל אזרחי ישראל, בתוכם כמובן הצורך של תחבורה בטוחה ורצופה. אני מאמין שאנחנו נמצא פתרון מושכל. אנחנו עובדים על זה, זה בהישג יד. אנחנו נפעל כדי שנוכל יחד להמשיך לשרת את אזרחי ישראל".
בנימין נתניהו יעקב ליצמן משה גפני משבר השבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד