ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

הזוי: חתן וכלה צעדו לבני ברק 8 שעות בשבת

חתן וכלה שפספסו את האוטובוס וההסעה האחרונים לשמחת שבע הברכות שלהם צעדו ברגל ממחסום מכבים בכביש 443 לבני ברק

חתן וכלה. צילום: שלומי כהן
חתן וכלה. צילום: שלומי כהן



מדובר בסיפור הזוי שטרם נשמע כמותו. חתן וכלה שנישאו בשבוע שעבר בשעה טובה ומוצלחת צעדו בשבת האחרונה ברגל במשך 8 שעות בכדי להגיע לשבת שבע ברכות שנחגגה בבני ברק.

לולי אומת הסיפור מכל הכיוונים, בין היתר אצל בני משפחה והחברים הקרובים, לא היינו מאמינים. הפרטים המלאים של משפחת החתן והכלה שמורים במערכת 'בחדרי חרדים'.

לדברי אחד מבני המשפחה "בני הזוג היו אמורים לצאת ביום שישי בהסעה, ולאחר שלא התארגנו בזמן פספסו את ההסעה שארגנה המשפחה הם ניסו לתפוס טרמפים ואוטובוסים אך לשווא. בשעה 15:45 הם יצאו במונית מירושלים עם נהג ערבי".

לדבריהם הם נתקעו במחסום מכבים בכביש 443 והם נאלצו לרדת מהרכב מאחר והשקיעה כבר נראתה באופק. הזוג הניחו את המוקצה ביישוב הסמוך למודיעין וצעדו משם רגלית לעיר התורה והחסידות.

ובינתיים באולם באחת השכונות בני ברק, השבת-חתן נחגגת ללא החתן והכלה, ההורים והמחותנים דואגים ובוכים על הזוג הטרי שלא הגיע. אחד הגיסים עדכן את המשפחה כי הוא קיבל טלפון מהחתן לפני שבת שהוא נתקע והוא מחפש מקום להיות בו.

אחד הבחורים חברו של החתן סיפר שהשתתף בסעודה "זה היה נראה סעודת אבלים ההורים והמחותנים בכו. בני המשפחה היו ממש אובדי עצות כולם מחכים. לא ידענו מה לעשות ניסינו לשמח אותם כמה שאפשר. חזרנו בלילה לישיבה בידיעה שבבוקר לא נלך לאכול שם, אך בבוקר באו להודיע לנו שהחתן והכלה הגיעו בשלוש בלילה לבית הוריו שחיכו לו כל הזמן.

אחד החברים מציין כי מדובר בבחור עילוי, שאוהב ללכת ברגל זה לא מופקע לגביו שעשה את הדרך הזאת.

מורה הוראה גדול שנשאל על ידי 'בחדרי חרדים' מה הדין בכזה מצב, ענה שהיה צריך להיכנס לדירה ראשונה שהוא יכול להיות בה ולנוח בשבת ובכדי שלא ידאגו היה מותר לו להודיע בשבת בכדי שלא יחפשו אותו. וגם זה שלא היה מגיע לשבע ברכות זה לא מעכב מבחינה ההלכתית והדין הוא שאסור לו היה להמשיך ברגל.
חתן וכלה עירוב כביש 443 שבע ברכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד