כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הישראלים לא נרתעים: למרות הטבח הנורא במסד - הם כבר מתכננים את המסע הבא לשם

ביום שישי האחרון, ביצע דעאש טבח אכזרי נוסף שהחריד את העולם כולו. מעל 300 אנשים, נשים וטף מצאו את מותם בפיגוע רצחני שבוע ל ידי עשרות מאנשי הארגון, למרות זאת, הישראלים כבר מתכננים לחזור לשם בימים הקרובים

בקתות בסיני. צילום: Johanna Geron/FLASH90
בקתות בסיני. צילום: Johanna Geron/FLASH90



האתר הישראלי "אל מאסדר" בשפה הערבית, מדווח, כי בימים האחרונים קבוצות פייסבוק בהם תיירים ישראלים מחליפים מידע על מקומות שבהם כדי לנפוש בסיני, מתקיימים דיונים סוערים אודות נסיעה לסיני, לאחר הטבח הנורא במסגד שמצפון לסיני, שבו נרצחו מעל 300 בני אדם, ונפצעו קרוב ל-200 בני אדם נוספים.

הטבח הנורא אירע ביום שישי האחרון, בשעה שהמסגד היה מלא במתפללים, עשרות חמושים מכוסים מכף רגל ועד ראש, הקיפו את המסגד והחלו לטבוח במאות המתפללים שניסו לברוח מהמקום, אך כאמור מאות נהרגו.

רוב הגולשים טוענים כי הפיגוע לא ימנע מהם לחזור לסיני, ויש קבוצות חדשות בפייסבוק המציעות חזרה לשם כבר בימים הקרובים, לעומת זאת, גולשים אחרים טוענים כי ביקור תיירים ישראלים בסיני מהווה איום ממשי.

"אשקלון ועזה קרובים יותר למקום הפיגוע בצפון סיני מאשר לחוף נויאבה" טוענים גולשים ישראלים, נואיבה היא עיר תיירותית השוכנת בצדו המזרחי של חצי האי סיני, לחוף מפרץ אילת, כ-65 ק"מ מדרום לאילת.

"האפשרות להתקפה בירושלים גבוהה בהרבה מכפי שהיא עלולה להתרחש. בסיני". טוענים גולשים ישראלים.

מנגד, גולשים אחרים טענו, כי יש לאסור את הנסיעה לסיני, "ארגון הטרור דאעש לא מבחין בין אזרחים לתיירים, הוא רוצה לרצוח את כולנו, אנחנו לא יכולים להתעלם מזה", כתבו גולשים מודאגים. גולשים נוספים היו חריפים יותר וכתבו "קשה להבין איך אפשר לקחת אחריות על אחרים, ולדעת בביטחון שהכל יהיה בסדר, יש הבדל בין סיני לישראל, אין צבא ומשטרה בסיני, כמו בישראל, שמגינה עלינו".

"אם דאעש רוצים הם מסוגלים לבצע פיגועים באזור התיירות בדרום סיני, וכעת זה נראה שהם לא רוצים, פשוט זה עניין של סטטיסטיקה ורוב הסיכויים שזה לא יקרה" ציין גולש שנוסע הרבה לנפוש בסיני.

הבדואים בסיני שמארחים את הישראלים מנסים להרגיע אותם ומבטיחים שאין חשש. רוב הישראלים אינם מתכוונים לבטל את הנסיעה המתוכננת לסיני. זו מכה קשה לתיירות בסיני, מסכם האתר, אך התיירות עדיין קיימת.
חצי האי סיני מצרים פיגוע קטלני דאעש תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד