ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לאחר התפטרותו של אייכלר: נקבע מועד להצבעה חשאית על זהות המחליף

פרסום ראשון: בעקבות התפטרותו של אייכלר מחברותו בוועדה למינוי דיינים לטובת תפקיד סגן יו"ר הכנסת, פרסמה הכנסת את מועד ההצבעה החשאית שתקבע את זהות מחליפו

בן צור ואייכלר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
בן צור ואייכלר. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



מזכירות הכנסת פרסמה את המועד שבו יתקיימו הבחירות החשאיות לועדה למינוי דיינים, וזאת בעקבות התפטרותו של ח"כ ישראל אייכלר והרצון להחליפו על ידי נציג ש"ס ח"כ יואב בן צור.

בהודעה שפורסמה היום לח"כים פורסם כי הבחירות יתקיימו בעוד כחודש ימים ביום שני, ז' בטבת, "בעקבות התפטרותו של ח"כ ישראל אייכלר מהוועדה לבחירת דיינים נדרשת הכנסת לבחור את אחד משני נציגיה בועדה (חברת הכנסת רויטל סויד ממשיכה לכהן בועדה)".

"לפיכך", נכתב בנוסף, "בהתאם לסעיף 62 לתקנות הכנסת תבחר הכנסת בבחירה חשאית את נציגה לועדה לבחירת דיינים ביום שני ז' בטבת התשע"ח - 25 בדצמבר 2017".

לסיום נכתב בהודעה לח"כים, "חברי הכנסת שאינם שרים או סגני שרים המבקשים להציע את מועמדותם לוועדה זו - יגישו למזכירות הכנסת את טופס המועמדות המצורף בזאת לא יאוחר מיום רביעי  ב' בטבת התשע"ח - 20 בדצמבר 2017 עד לתום דיוני המליאה".

כפי שדווח ונחשף בהרחבה ב"בחדרי חרדים" נרשמה סערה רבתי סביב התפטרותו של אייכלר זאת בעקבות דרישתו לקבל את תפקיד סגן יו"ר הכנסת. לבסוף אייכלר התפטר כפי שהבטיח מהרגע הראשון והשקט חזר לזירה החרדית.





הועדה למינוי דיינים יואב בן צור הצבעה חשאית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד