ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

ה"משלחת" קראה: "בני ברק עיר הנידחת" • צפו

בעיתון הפלס פורסמה כתבה על הפגנה שנערכה בניו יורק כנגד "גזירת הגיוס" ובה נכתב כי במרכז ההפגנה השתתפה "משלחת נכבדה של בני התורה בעיר לייקווד" • בתיעוד ההפגנה שהגיע לידי 'בחדרי' נראה המפגין שלדבריו מייצג את יהודי לייקווד זועק כי "בני ברק היא עיר הנדחת" • צפו

המפגין זועק: "בני ברק עיר הנידחת". צילום: מתוך הסרטון
המפגין זועק: "בני ברק עיר הנידחת". צילום: מתוך הסרטון



ביום שישי האחרון פורסמה כתבה ארוכה בעיתון הפלס, בה תוארה הפגנה שהתקיימה ביום רביעי בניו יורק נגד "גזירת הגיוס". בכתבה נכתב כי "אלפים מכל קהילות הקודש בניו יורק וסביבותיה, במרכזם, משלחת נכבדה של בני התורה בעיר לייקווד השתתפו ביום רביעי בעצרת מחאה וזעקה שהתקיימה מול הקונסוליה הישראלית במנהטן", בהפלס אף נכתב כי "באחד השלטים נכתב כי עולם התורה בלייקווד משתתף במחאה נגד רדיפת הדת".

בעצרת השתתף גם איש הפלג בארצות הברית חיים אהרן טומבק, שנשא דברים בעצרת.

בתיעוד ההפגנה שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראים מפגינים כשהם צועקים "מאיר פוריש (פרוש. יג.) – בוז". ואדם בודד מניף את השלט המדובר שעליו נכתב: "יהודי לייקווד הצטרפו למחאה והזעקה נגד איסור חופש דת". המפגין זועק: "התחלנו לכנות את בני ברק עיר הנידחת.
בני ברק – כל הבני ברקים! כל מי שהיה לו חלק בחקיקת החוק לגיוס חרדים לצבא, תתביישו לכם, וקהל לייקווד ביחד עם כל היהודים החרדים ברחבי העולם מפגינים נגדם!"

צפו בתיעוד באדיבות הקו החרדי 079-945-7692

הפלג לייקווד הפגנה עיר הנידחת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד