ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024

עצוב: הבחור שמחה מאיר מיינהרט הלך לעולמו

חצי שנה לאחר שנמצא מחוסר הכרה באומן והובא לישראל, כשבני משפחתו עושים הכל על מנת לנסות ושפר את מצבו - נפטר מפצעיו שמחה מאיר מיינהרט ז"ל בן ה-19 תושב ביתר עילית

שמחה מאיר על קבר רבי נחמן. באדיבות המשפחה
שמחה מאיר על קבר רבי נחמן. באדיבות המשפחה





ברוך דיין האמת: חצי שנה לאחר שנמצא מחוסר הכרה באומן והובא לישראל, נפטר מפצעיו שמחה מאיר מיינהרט ז"ל בן ה-19 תושב ביתר עילית.

הבוקר (שני) חבריו התפללו על יד מיטתו בביתו ואמרו את תיקון הכללי, שעות ספורות לאחר מכן שמחה מאיר הלך לעולמו למגינת לב בני משפחתו וחבריו.


חבריו הבוקר ליד מיטתו. צילום: ברסלב live

בחודש אייר תשע"ז, פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' כי שמחה מאיר בן ה-19 תושב ביתר עילית, נמצא בדירה ברחוב פרוסקה באומן כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מתנדבי ההצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה במצב אנוש לבית חולים מקומי.

היות ושירותי הרפואה בבית החולים ברמה ירודה, הצעיר הועבר בשבת לבית חולים פרטי בקייב, שם שהה עד להעברתו במטוס מנהלים באמצעות חברת מד-אסיס, לבית החולים 'הדסה עין כרם' בישראל - שלוש וחצי יממות לאחר שאותר.


הגעתו לישראל לפני כחצי שנה. צילום ועריכה: אלי שלזינגר. מוזיקה: ברוך לוי

מאז, חלפה כחצי שנה, במהלכה בני משפחתו הקימו לו חדר מיוחד בביתם בביתר עילית, עם ציוד רפואי מתקדם. מאז שובו לישראל, לא חל שיפור משמעותי במצבו הרפואי, והוא היה שקוע בתרדמת.

"המצב הרפואי של אחי לא השתפר מאז שהוא הוטס לארץ, גם בעיניים שלנו לא רואים שינוי" סיפר סיפר ל'בחדרי חרדים' אחיו נתן, לפני כחודש. "לפני כמה חודשים הקמנו סוג של בית חולים פרטי בבית - עם כל המכשור הרפואי הנדרש, כדי שיהיה קרוב אלינו".

הבוקר, שמחה מאיר ז"ל השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. 'בחדרי חרדים' ידווח על מועד וזמן הלוויה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
שמחה מאיר מיינהרט אומן ברסלב ביתר עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד