י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ליברמן על משבר השבת: "תחרות פרועה בתוך המחנה החרדי" • צפו

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום למשבר השבת עם המפלגות החרדיות וטען כי המשבר הוא תוצאה של "תחרות פרועה בתוך המחנה החרדי" • ליברמן הבהיר כי סיעתו תעשה הכל כדי שחוק המרכולים לא יעבור בנוסח הנוכחי שלו • צפו

ליברמן על משבר השבת:  "תחרות פרועה בתוך המחנה החרדי" • צפו



שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (שני) למשבר השבת עם המפלגות החרדיות והתרברב כי הוא הולך למרכולים בשבת, בנוסף הוא טען כי המשבר הוא תוצאה של "תחרות פרועה בתוך המחנה החרדי" והבהיר כי סיעתו תעשה הכל כדי שחוק המרכולים לא יעבור בנוסח הנוכחי שלו.

"אני מאוד מכבד את מסורת ישראל , את הערכים היהודים", פתח ליברמן ואמר, "יחד עם זאת, בין המשבר האחרון לערכים יהודים והשבת - אין שום קשר, לי זה נראה כמין תוצאה של תחרות פרועה בתוך המחנה החרדי, וזה כבר פעם שניה שזה בא משום מקום. פעם ראשונה זה בא על הגיור ומתווה הכותל, וגם עכשיו זה בא ביום בהיר אחד".

לדבריו, "באותה הצלחה של ליצר משבר עם הרכבת היה אפשר ליצר משבר בנושא סגירת שדה התעופה בן גוריון בשבת או הפסקת משחקי כדורגל בשבת".



לכן אני חושב", המשיך השר, "שהגענו למיצוי מוחלט של הנושא הזה, של התחרות הפנים חרדית, ואני מקווה שעד תום הקדנציה לא נחזור שוב למשבר מן הסוג הזה, כי פעם שלישית זה יהיה פעם אחת יותר מידי".

הוא התרברב על חוק המרכולים: "אני מודה ומתוודה שאני הולך למרכולים בשבת, יש בירושלים. אנחנו בהחלט נעשה הכל שהחוק הזה לא יעבור בנוסח המקורי כפי שהוצע על ידי משרד הפנים, יש לנו את כל האמצעים להתמודד עם זה, אמרתי ואני אומר: אני לא רוצה לפתוח מרכולים בשבת בבני ברק, ואין שום סיבה לסגור מרכולים בחיפה או בכל מקום אחר".
אביגדור ליברמן משבר השבת החרדים חוק המרכולים כדורגל בשבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד