ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הזמר הישיבתי בסינגל חדש: 'אנעים זמירות' • האזינו

התגובות החמות שקיבל הזמר והיוצר הישיבתי אבי הס לשיר 'השבת נועם הנשמות', עודדו אותו להמשיך להקליט שירים הפותחים את שערי הלב • כעת רואה אור סינגל חדש: 'אנעים זמירות', במטרה לעשות כבוד למלך הכבוד • להאזנה

הזמר הישיבתי בסינגל חדש: 'אנעים זמירות' • האזינו



הזמר והיוצר הישיבתי אבי הס נחשף לפני מספר שנים לעולם הקומזיצים, וגילה כי מוזיקה יכולה לשמש כאמצעי מופלא לעבודת ה'. לפני כחצי שנה שחרר אבי סנונית ראשונה מתוך אוסף לחניו - 'השבת נועם הנשמות'. השיר קיבל תהודה, ונכנס לרפרטואר של לא מעט בחורי ישיבות ולשולחן השבת של משפחות בישראל.

"תמיד רציתי להוציא את השירים, אבל חששתי מההצפה המוזיקלית שקיימת, ברוך ה'", משתף אבי. "אחרי התגובות החמות שקיבלתי על 'השבת', הבנתי שלכל אחד יש משהו לתת שאין לאף אחד אחר, מה שהעניק לי דחיפה משמעותית להתקדם לאלבום מלא".

בימים אלה רואה אור שיר נוסף של אבי, מתוך שיר הכבוד ליום השבת – 'אנעים זמירות'. "השיר מבטא את המיית הלב שלי, לקחת את המוזיקה ככלי עזר בעבודת ה'. אנעים זמירות, בכדי שיערב נא שיחי אליך. אם השיר יגיע ממקום של ערגה, יש סיכוי שימצא חן בעיני המקום. הלוואי שהשיר והאלבום כולו ירבו כבוד שמים", אומר אבי בתפילה.

את עטיפת הסינגל מעטר ציור שצייר אבי בעצמו, מה שמהווה מבחינתו כלי נוסף לבטא את המיית הלב. "מה שחשוב בעיני, הוא להתחבר למילות השיר, זהו אתגר פנימי לבטא זאת גם על הקנבס". גם בשיר הנוכחי מנגן אבי בעצמו בגיטרה וחליל צד. על העיבוד וההפקה המוזיקלית של השיר הופקד המוסיקאי מנחם ספרא והוא הופק בסיוע הקרן לתמיכה באומנות ומוזיקה.



מילים:
"אנעים זמירות ושירים אערוג, כי אליך נפשי תערוג.
נפשי חמדה בצל ידך, לדעת כל רז סודך.
מידי דברי בכבודך, הומה ליבי אל דודיך.
על כן אדבר בך נכבדות, ושמך אכבד בשירי ידידות.
יערב נא שיחי עליך, כי נפשי תערוג אליך"

קרדיטים:
עיבוד והפקה: מנחם ספרא
לחן, שירה, גיטרות וחליל צד: אבי הס
תופים: דניאל שוקרני
פסנתר ובס: מנחם ספרא
גרפיקה: גרפיקום
ציור בשמן: אבי הס
יחסי ציבור: יוסף ארנפלד
אבי הס אנעים זמירות השבת נועם הנשמות סינגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד