ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

שמחת חזון איש 5: בצל השבעה והתפילות כך נחגגה החתונה

שמחה גדולה הערב בבני ברק: נינו של הגראי"ל התחתן עם בת גבאו הרב איסר שוב. השמחה כונתה 'שמחבת בית חזון איש 5' בהשאלה מחצרות החסידים. המונים הגיעו לאחל מזל טוב ולשמוע שוב על הניסים והתקוות לבריאות הגאון רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא

שמחת חזון איש 5: בצל השבעה והתפילות כך נחגגה החתונה
שוקי לרר



בצל התפילות והדאגה בעולם היהודי לשלום ובריאות ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, המאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק, ובהמשך לדיווחים ביומיים האחרונים על הטבה קלה במצבו - התקיימה הערב שמחת נישואי נינו לבת גבאו.

החתן, הבחור החשוב שלמה שטיינמן מבחירי ישיבת אורחות תורה בבני ברק, הוא נכד בנו של הגראי"ל - הגאון רבי משה שטיינמן, היושב בימים אלה 'שבעה' על אחותו הרבנית ברלין ע"ה.

הבן הרב משה הגיע היישר מהשבעה לחופה שם קיבל ברכה. אבי החתן, הרב נח שטיינמן מלבד היותו נכד הגראי"ל - הוא גם מקורבו. גם לכלה יש 'ייחוס', היא בת מקורב הצמוד בשנים האחרונות אל הגראי"ל, הרב איסר שוב ממודיעין עילית מכותבי השיעורים של ואחד מנאמני הבית הקרובים.

בהשאלה מחצרות החסידים, עקב השידוך שנעשה בתוך הבית, נקראה השמחה בפי המקורבים ותלמידי 'אורחות תורה': "שמחת בית חזון איש 5".



ל'בחדרי חרדים' נודע כי קודם השמחה הגיע החתן יחד עם אביו לקומה הרביעית בבית החולים להתברך מהסבא הגדול, ששיפור ניכר במצבו מתחילת השבוע, אך הוא מוגדר עדיין קשה כשהתקווה הגדולה כי הוא ישוחרר לביתו.

בשמחה שנערכה באולמי 'ארמונות פרידמן' בבני ברק השתתפו גם רבנים, ראשי ישיבות, ובני הבית.

שוקי לרר תיעד









































































































































הרב שטיינמן שבעה שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד