כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אריאל דרעי על אריה דרעי: "הרג את הכבוד"

ש"ס קידשה מלחמה על רדיו קול ברמה, בשל עמדתם שאינה תואמת תמיד עם ש"ס בראשות דרעי. היום, בכנס באילת, אריאל דרעי מנכ"ל הרדיו הסביר למה את הקלטת האחרונה הם כן השמיעו ברדיו. צפו

צילום: אודי פורטל
צילום: אודי פורטל

 


פאנל "מהשטייטל לוואטסאפ" נערך בכנס באילת לעיתונות ועסק בהשפעות השינויים הדיגיטליים על המגזר החרדי. השתתפו בו מתי מעט, למרות שנאמרו בו אמירות חשובות וחריגות, בין היתר של יוסי אליטוב שכינה עיתונאים חרדים "כל ממזר מלך" וביקר בחריפות את אלו הלא-מקצועיים.

במהלך הפנאל, הפרשן הבכיר יעקב ריבלין התייחס לסערת הקלטת שדלפה משיחת השר דרעי עם הרב יעקב כהן, בה התבטא בחוצפה וזילזול נגד רבה של ירושלים הראשל"צ רבי שלמה משה עמאר, שפורסמה ב'חדשות 2', ואמר שהוא לא היה מפרסם את הקלטת הזו. יוסי אליטוב השיב לריבלין ואמר שזו גישה חנפנית ומתרפסת.

צפו בדברי אריאל דרעי על דרעי. צילום: יהודה שלזינגר, ישראל היום

מנכ"ל רדיו 'קול ברמה' אריאל דרעי הגיב: "אנחנו ברדיו 'קול ברמה' נכנסו למים הבוערים האלה, בידיעה מושכלת - ידענו שאנחנו הולכים ומציגים את הקלטת שאריה מתבטא בצורה בוטה נגד רב בישראל, רב שיש לו מאות אלפי אוהדים. אבל ידענו גם שאנחנו נהיה קול אוהד - לא הצגנו את הקלטת שהרב עובדיה יוסף זצ"ל דיבר נגד אריה דרעי, ועוד כאלו ואחרות, מאחר וחשבנו שאנחנו לא צריכים להיות מציצנים ורכילותיים".

בהמשך דבריו תקף אריאל דרעי את השר דרעי שהתבטא בחריפות נגד הרב עמאר ואמר: "פה השר דרעי חצה את הקווים. אחי אמר לי: 'אנחנו משפחה ספרדית מרוקאית שמכבדים את הרבנים, אבל עכשיו דרעי הרג את הכבוד".

בפאנל השתתפו העיתונאים יהודה שלזינגר מ"ישראל היום"; חיים לוינסון מ"הארץ"; יצחק נחשוני, עורך "מרכז העניינים"; שלמה קוק עורך 'בקהילה'; יאיר שרקי מחדשות 2, ויוסי אליטוב שהנחה.

דרעי נגד דרעי כנס אילת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד