י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הפיצוץ ביפו: שלושה הרוגים אותרו בהריסות המבנה שקרס והתלקח

צוותי חילוץ פועלים מאז חצות הלילה ברחוב יפת ביפו שם פרצה שריפה שגרמה לקריסה חלקית של המבנה • בסריקות אותרו שלוש גופות • בנוסף - ארבעה נפצעו, מתוכם אחד באורח קשה, מהשריפה שפרצה ככל הנראה כתוצאה מפיצוץ בלון גז • צפו

זירת האירוע. צילום: פלאש 90
זירת האירוע. צילום: פלאש 90



שריפה בקריסת מבנה ביפו, מספר נפגעים.

הלילה (שלישי) בשעה 23:15 לערך נשמע פיצוץ עז ביפו וכתוצאה מכך פרצה שריפה גדולה במבנה ברחוב יפת שאף קרס חלקית. לפי שעה, נראה כי בלון גז שהתפוצץ גרם לשריפה.


צילום: נתי שפירא

כוחות גדולים של כיבוי אש, מד"א, 'איחוד הצלה' ומשטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בהענקת טיפול רפואי ראשוני לנפגעים. עד כה טופל כבן 40 עם כוויות במצב בינוני ושלושה פצועים באורח קל ונפגעי חרדה.

צוותי החילוץ פועלים מאז חצות הלילה ברחוב יפת ביפו שם פרצה שריפה שגרמה לקריסה חלקית של המבנה. בסריקות של צוותי הכיבוי ויחידת החילוץ של פיקוד העורף וזק"א, אותרו מספר גופות, כך על פי הדיווח של דוברות המשטרה. ‏מפקד המחוז ניצב צ'יקו אדרי אמר: "כרגע חילצנו הרוג מתוך המבנה".

כעבור שעה מתחילת האירוע הושגה שליטה על האש והיא כובתה לחלוטין. בשלב זה, ישנו עדיין חשד לבני אדם הלכודים בתוך המבנה וצוותי כיבוי בשילוב כוח מיוחד של פיקוד העורף, פועלים גם באמצעות טרקטור בפינוי הקירות שקרסו, במטרה לבדוק אם יש לכודים.

עדי ראיה סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי "כלי רכב ברחוב נפגעו קשות וחלקם אף התהפכו מעוצמת הפיצוץ". במבנה קיימת חנות טמבור ונשמעו לא מעט פיצוצי משנה, יתכן ומדובר בחומרי טמבור.

הרקע לפיצוץ שגרם לשריפה וקריסה חלקית של המבנה - עדיין לא ברור. במשטרה בודקים כיוון שמדובר בניסיון חיסול על רקע פלילי או תאונת עבודה.

עודכן בשעה 01:39

זירת הפיצוץ. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



























שריפה קריסת מבנה יפו אש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד