י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יוצאים לשייט? אטרקציות סביב 3 מהנמלים המפורסמים בעולם

הנדבך אשר הופך את נופשי הקרוז לאהובים כל כך על תיירים מכל העולם, הוא העגינות בנמלים הפסטורליים ושופעי האטרקציות לתיירים על פי המסלול. לפניכם, האטרקציות המובילות בקרבת מקום לנמלים הפופולאריים ביותר בנופשי השייט

shutterstock
shutterstock



חלק מהכיף בטיול קרוז יוקרתי הוא השהייה על סיפון אוניית הפאר המשיטה את הנופשים מאתר לאתר במסלול מתוכנן ונעים. במהלך השיט, כל אונייה מפוארת מצוידת במיטב האפשרויות להעביר את הזמן בנעימים - תמצאו על הסיפון פינות שלוות לקריאת ספר לרחש הגלים או למדיטציה של התבוננות במים התכולים עד לקו האופק; תמצאו פינות ספורט ואקסטרים שיאפשרו לכם להוציא אנרגיות, לטפס על קירות טיפוס או לעשות שימוש במתקנים החדישים בחדרי כושר מאובזרים; תוכלו ליהנות ממופעי בידור ומצוות מקצועי שינעים את זמנכם לאורך כל ימי הבילוי על פני הים, ולא פחות חשוב - תיהנו משפע של ארוחות שף שיוגשו לכם בכל יום.

הנדבך הנוסף אשר הופך את נופשי הקרוז לאהובים כל כך על תיירים מכל העולם, הוא העגינות בנמלים הפסטורליים ושופעי האטרקציות לתיירים על פי המסלול. לפניכם, האטרקציות המובילות בקרבת מקום לנמלים הפופולארייםביותר בנופשי השייט - כאלה שיאפשרו לכם טיול מושלם של יום אחד, עד ליציאה ליעד הבאה בקרוז.

נמל ברצלונה - היסטוריה של 2,000 שנים

נמל ברצלונה הוא אטרקציה בפני עצמה, ממוקם בסוף שדרת רמבלאס, ובמרחק של פחות מעשר דקות נסיעה במונית למרכז העיר.

אם אתם בוחרים להישאר בנמל, תגלו מקומות חמד לטייל בהם, מבנים היסטוריים ואת השוק המקומי בקרבת מקום. בשעות הלילה, תגלו כי אזור הנמל הופך אזור חיי לילה ובו מסעדות, בארים, ועסקים רבים מקומיים מוארים ומקסימים, שיאפשרו לכם לטעום מברצלונה מבלי להרחיק ברגל או במונית.

העיר ברצלונה אינה גדולה בשטחה, וטיולי אוטובוס בסגנון Ho on Hop off יאפשרו ביקור ממוקד במגוון אטרקציות בעיר, גם בחלון זמנים קצר.

אם אתם מעדיפים לנהל את היום שלכם בעצמכם, נציע לא לפספס את האטרקציות המרכזיות של ברצלונה, ביניהן שוק לה רמבלה המפורסם; הרובע הגותי בו שפע חנויות קטנות המציעות הצצה אל המבנים של המאה ה - 14, וגם מוזיאון היסטורי מקומי; מוזיאון פבלו פיקאסו שהיה תושב העיר ממש עם תחילת המאה העשרים; מוזיאון חואן מירו הצייר המפורסם שהוא יליד ברצלונה; ומבנים ארכיטקטוניים נוספים שמובטח שיותירו אתכם פעורי פה. אם אתם מטיילים עם ילדים, ויש לכם די זמן, תוכלו לנסוע למרחק שעה מחוץ לברצלונה, אל העיר טאראגונה ובה פארק השעשועים רחב הידיים אוונטורה בו תמצאו מגלשות מים ורכבות הרים במתחם אקסטרים, וגם מתחם פרארי המוקדש למכוניות היוקרה.

נמל סנט פטרסבורג - הצצה אל המפרץ הפיני לחופי הים הבלטי

סנט פטרסבורג היא עיר בצפון מערב רוסיה, בה גרים מעל חמישה מיליון איש. זוהי העיר הגדולה הצפונית ביותר בעולם. נמל סנט פטרסבורג גם הוא הגדול ביותר במפץ הפיני או באזור הזה של רוסיה, ומדי שנה עוגנות בו אלפי אוניות ומאות אלפי תיירים יורדים אל חופו של הים הבלטי, ליהנות מטיול בעיר המכונה "ונציה של רוסיה".

חשוב לדעת כי מזג האוויר בעיר הצפונית סנט פטרסבורג עשוי להיות קר מאוד. קחו אתכם את המעיל הטוב שלכם.

העיר סנט פטרסבורג נחשבת מהיפות בערי הצפון, והאטרקציות בה רבות. בין השאר, אנחנו ממליצים לבקר במוזיאון ההרמיטאז', שיש המשווים אותו למוזיאון הלובר בפריז; מבצר פטרוס ופאולוס, הוא המבנה העתיק בעיר; כנסיית הדם השפוך, אשר נבנתה על פי האגדה בדיוק במקום בו נרצח שליט המדינה אלכסנדר השני בסוף המאה ה - 19, ובגנים עוצרי הנשימה של העיר, ביניהם גני הארמון פטרודבורץ, גן אלכסנדר אשר ליד כיכר הארמון, ועוד. תוכלו גם ליהנות משיט תעלות בסנט פטרסבורג.

נמל פאלמה דה מיורקה - ים כחול ושלווה

אם אתם זוכים לעבור בנמל העיר פאלמה דה מיורקה, בצפון מערב הים התיכון לא רחוק מחופי ספרד, זה המקום ליהנות משעות של "בטן גב" לחופים הצלולים במקום. בין הנמל של פאלמה דה מיורקה והעיר, חמישה קילומטרים של טיילת יפהפייה, ובה טחנות רוח עתיקות ושרידי ביצורים ארכיאולוגיים. אם אתם דווקא מעוניינים לטייל באזור וליהנות מן האטרקציות המקומיות, נמליץ לכם לבקר בארמון אלמודיינה, הנמצא בסמוך לקתדרלת לה - סאו הגותית, אשר הוקמה ברובה במאה ה - 13; סמטאות העיר העתיקה של פאלמה דה מיורקה יאפשרו טיול אינטימי וגילוי פינות חבויות, בתי עסק ייחודיים ומסעדות קטנות; והשוק המקורה המכונה שוק אוליבר יאפשר הנאה משלל התוצרת המקומית, כולל פירות וירקות, גבינות, פירות ים, ועוד.

יש עוד נמלים פופולאריים רבים, אשר יציעו עצירה בנופים עוצרי נשימה, אל מול מבנים עתיקים, מרחבים תכולים ירוקים, תרבויות מרתקות, ומקומיים מסבירי פנים. בין העצירות בקרוז המפנק שלכם, אנחנו בטוחים כי כל עצירה בכל נמל, יביאו עימם הרפתקאות מהנות חדשות.
שייט קרוז אטרקציות תיירות כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד