כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"הוא ייצא מזה" - התבטא הגר"ח קנייבסקי על הגראי"ל שטיינמן

בשבוע שעבר, כשהעולם היהודי קרע שערי שמים לרפואתו של ראש הישיבה הישיש הגראי"ל שטיינמן, התבטא הגר"ח על הגראי"ל כי "הוא ייצא מזה" • הגר"ח הוסיף את דברי המדרש אותםו רגיל להזכיר בנוגע לגראי"ל כי, הקב"ה מוסיף לצדיקים שנות חיים, ואפילו אם נגזר ח"ו אצל הצדיקים - הקב"ה מוסיף"

הגר"ח קנייבסקי בביקור אצל הגראי"ל
הגר"ח קנייבסקי בביקור אצל הגראי"ל



העולם היהודי זעק השבוע בתחנונים ובתפילה לרפואתו השלמה של ראש הישיבה רבי אהרן יהודה בן ליב גיטל פיגא, שביום רביעי האחרון מצבו הוגדר קשה מאוד ובחסדי שמים התקבלו התפילות ומצבו של ראש הישיבה משתפר אך עדיין זקוק לרחמי שמים מרובים.

בעצרת תפילה גדולה שהתקיימה באותו ערב בבית מדרשו של הגר"ח קניבסקי - 'לדרמן' בבני ברק ועל פי הוראתו, הגיע קודם למעונו הגרי"ג אדלשטיין וסיפר כי הגיע במיוחד כדי להשתתף בעצרת התפלה לרפואת הגראי"ל.

(הגר"ח קנייבסקי בתהילים על ראש הישיבה • צפו)

בעלון 'דברי שי"ח' היוצא לאור מתורתו של הגר"ח נכתב השבוע כי הגרי"ג שאל את הגר"ח "במה סבור מרן שליט"א כי עלי להתחזק". הגר"ח השיב כי יש להתחזק בהרבצת התורה, ואכן הגרי"ג השיב כי ישתדל להרבות בזה למעלה מכוחותיו בעז"ה.



הגריג אדלשטיין בביקור אצל הגרח קנייבסקיצילום: הגריג אדלשטיין בביקור אצל הגרח קנייבסקי
הגריג אדלשטיין בביקור אצל הגרח קנייבסקי


עוד מסופר כי מכל רחבי העולם הגיעו לבית ברחוב רשב"ם שאלות על חיזוקים שונים, זמן כמה להתפלל ואיפה. באותו יום התבטא הגר"ח על הגראי"ל כי "הוא ייצא מזה", והוסיף את דברי המדרש אותם הוא רגיל להזכיר בנוגע לגראי"ל כי, הקב"ה מוסיף לצדיקים שנות חיים, ואפילו אם נגזר ח"ו אצל הצדיקים - הקב"ה מוסיף".

כזכור וכפי שדווח אמש ב'בחדרי חרדים' מגמת השיפור נמשכת והרופאים עומדים ומשתאים. אמש אף הגיע לבית החולים נינו של הגראי"ל שנישא אמש וקיבל את ברכתו לרגל החתונה.
הרב חיים קנייבסקי הרב שטיינמן תפילות הוא ייצא מזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד