י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שרון גל התחתן: ומי כובד בסידור הקידושין?

חבר הכנסת לשעבר, איש התקשורת שרון גל, התחתן בבית הכנסת הגדול בתל אביב. בסידור חופה וקידושין כובד הרב יגאל כהן, אליו התקרב גל בחודשים האחרונים

שרון גל בחופתו
שרון גל בחופתו



חבר הכנסת לשעבר, איש התקשורת שרון גל, התחתן הערב (שלישי) בשעה טובה ומוצלחת עם נטלי קרני. שמחת החתונה נערכה בבית הכנסת הגדול בתל אביב במתכונת מצומצמת בחיק המשפחה והחברים הקרובים.

בסידור חופה וקידושין כובד הרב יגאל כהן ראש בית המדרש המרכזי "יביע אומר" בבני ברק, אליו התקרב גל בחודשים האחרונים. השף אביב משה ניצח על הקולינריה.


באדיבות ערן סוויסה 'ישראל היום'

בשמחת החתונה השתתפו, רבנים, אישי ציבור, פוליטיקאים רבים ואנשי תקשורת המקורבים לח"כ לשעבר. ח״כ מיכאל מלכיאלי, ח"כ אורן חזן, העיתונאי מנחם הורביץ, עו"ד יורם שפטל, והוריו של החייל אלאור אזריה.

שרון גל שב לחבוש כיפה לאחרונה, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים' הוא מגיע מדי יום לישיבת "יביע אומר" בבני ברק בראשות הרב יגאל כהן, שכאמור חיתן הערב את בני הזוג. גל סיפר לאחרונה כי הוא שומר שבת ולא מפספס את השיעור היומי בבני ברק.

אחד ממקורביו של שרון גל סיפר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "שרון החליט שלא לפרסם על חתונתו בריש גלי, במטרה לחגוג עם המשפחה והחברים הקרובים".

לדברי אותו מקורב, "מדובר בחלק מתהליך החזרה בתשובה של שרון שהחליט באופן כללי להוריד פרופיל. הוא ממעט להופיע באירועים ציבוריים ומתחזק אורח חיים דתי. שרון לא נפגש עם כלתו החל משבוע לפני החתונה, כנהוג בציבור החרדי והדתי".
שרון גל בית הכנסת הגדול תל אביב הרב יגאל כהן חבר כנסת לשעבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד