כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

חסדי השם: לאחר שבוע הגראי"ל שטיינמן עבר למחלקה רגילה

חסדי השם כי לא תמנו: לאחר שבוע של מתח ודאגה שכלל תפילות רבות בכל העולם כולו לשלומו של ראש הישיבה, ל'בחדרי חרדים' נודע כי ראש הישיבה הועבר הבוקר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה רגילה • רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא לרפו"ש

הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר
הגראי"ל שטיינמן. צילום: שוקי לרר



בשורות טובות מבית החולים 'מעיני הישועה' בבני ברק מביאות לאנחת רווחה בעולם היהודי כולו. שבוע בלבד לאחר ההחמרה המשמעותית במצבו של ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן בזכות התפילות וכנגד כל התחזיות הרפואיות מגמת השיפור נמשכת וראש הישיבה הועבר היום (רביעי) ממחלקת טיפול נמרץ בקומה הרביעית למחלקה רגילה. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

הגראי"ל שאושפז ביום שני שעבר עקב טיפול רפואי מתוכנן, אושפז ביום רביעי במחלקת טיפול נמרץ עקב החמרה במצבו ובעיה בכליות רופאי בית החולים בראשם מנהל המחלקה הפורפ' אליהו סורקין ורופאו האישי פרופ' וינברגר העניקו לראש הישיבה טיפול רפואי מסור ובחסדי שמים מגמת השיפור נמשכת, אם כי עדיין זקוק לרחמי שמים מרובים.

בהיכלי התורה ובעולם כולו ממשיכים כל העת להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בימים האחרונים על מגמת השיפור שהעמידה את גדולי הרופאים פעורי פה, הגראי"ל נמצא בהכרה ואף בירך את נינו שנישא השבוע שנכנס לחדרו בבית החולים.

הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואתו השלימה, של ראש הישיבה רבי אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא בתקווה שכבר בשבוע הבא יוכל לשוב לביתו.
הרב שטיינמן בית החולים טיפול נמרץ חסדי שמים תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד