כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ציפורי רכש את המלון הטבריני: "יש ביקוש חרדי גדול לנופש בטבריה"

מלון "ציפורי בכפר" בחפץ חיים עומד לשכפל את עצמו גם לצפון הארץ, לאחר שבעל המלון, איש העסקים אלי ציפורי, רכש לאחרונה את מלון "עדן" בטבריה – ומתעתד להכשיר אותו עבור הציבור החרדי • ציפורי ל'בחדרי': "התיירות החרדית בטבריה גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות וישש ביקוש הרב למלון כשר למהדרין גם בטבריה"

טבריה. צילום: פלאש 90
טבריה. צילום: פלאש 90



מלון "ציפורי בכפר" בחפץ חיים עומד לשכפל את עצמו גם לצפון הארץ, לאחר שבעל המלון, איש העסקים אלי ציפורי, רכש לאחרונה את מלון "עדן" בטבריה – ומתעתד להכשיר אותו עבור הציבור החרדי. המלון בניהולו של צפורי ייפתח לציבור כבר בשבועות הקרובים.

מלון "עדן" בטבריה שוכן בלב טבריה, בסמיכות לאזורי הקניות ולשכונה החרדית בעיר קריית שמואל – מול נופי הכנרת והרי הגולן. במלון 100 חדרים, חדרי אוכל ואולמות אירועים והרצאות ההופכים אותו לאידיאלי לאירוח ימי עיון וכנסים כמו גם לשבתות משפחתיות ושמחות.

ציפורי, שרכש את מלון "ויז'ניץ" המיתולוגי בבני ברק שהפך למלון "ויז'ניץ ציפורי קלאס" ועשה הליך דומה עם מלון "ציפורי בכפר" בחפץ חיים, מתכנן לעשות את אותו מהפך גם עבור הנופשים החרדיים בטבריה. ובשבועות הקרובים יחלו במלון שיפוצים נרחבים ומקיפים.

"התיירות החרדית מתפתחת באופן משמעותי בשנים האחרונות, כאשר טבריה שבה אתרים היסטוריים רבים והיא שוכנת גם על אם הדרך למירון ולצפון, היא יעד ראוי ונכון לציבור החרדי", מסביר אלי צפורי. "ההשקעה הרבה, השדרוג והתכנון המוקפד והמפואר הם חלק מהגשמת חזוני, לפיו נופש חרדי לא צריך להסתפק בנופש במלונות אשר מתאמצים להתאים עצמם עבורו, לרוב לא בהצלחה יתירה. לנופשים החרדים מגיע הרבה יותר. מגיע להם נופש ומרגוע עם תנאי אירוח מלכותיים ושירות מלונאי מושלם ויוקרתי ולצד זאת, הקפדה, באופן קבוע ומובנה, על כל פרט ופרט ברמת המלונאות הגבוהה ביותר לצד רמת הכשרות המהודרת ביותר".

ציפורי אומר ל"בחדרי חרדים" כי התיירות החרדית בטבריה גדלה באופן משמעותי בשנים האחרונות ולפיכך הוא חש בביקוש הרב למלון כשר למהדרין גם בטבריה. "הנופש החרדי לא צריך להסתפק בנופש במלונות שמתאמצים להתאים את עצמם בשבילו, בכשרות, בהוצאת המסכים מהחדרים וכדומה. אני מאמין שנופש חרדי מעוניין לקבל נופש למהדרין מכל בחינה שהיא ולכתחילה, וזה בדיוק מה שאני מיישם במלונות שבבעלותי – וזה לא פוגע בכי-הוא-זה ברמת המלונאות הגבוהה. הניסיון שלנו במלון ויז'ניץ ציפורי קלאס בזמנו והיום ב'ציפורי בכפר' בחפץ חיים מוכיח את זה, וזה בדיוק מה שניישם גם במלון החדש בטבריה. אני מאמין שהציבור החרדי יודע להעריך את ההשקעה שלנו ואני בטוח שהתיירות החרדית עוד תתפתח רבות בשנים הבאות".
אלי ציפורי טבריה מלון חרדי ציפורי בכפר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד