כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

ליברמן חוטף: "אחרי שחיסל את הנייה הוא מחסל את בעלי המכולות"

"שר הבטחון ליברמן מנסה בהודעתו לקושש כמה קולות על חשבוננו, תוך פוליטיקה קטנונית של הסתת הנושא לכפיה דתית" כך יו"ר התאחדות בעלי המרכולים

ליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ליברמן. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



מתקפה על שר הביטחון איווט ליברמן: בעקבות התנגדות 'ישראל ביתנו' לחוק המרכולים של המפלגות החרדיות, יו"ר התאחדות בעלי המרכולים קובי ברמר תוקף את ליברמן ואומר: "אני מצדיע לשר הביטחון ליברמן. אחרי שהוא איים לחסל את הנייה תוך 48 שעות הוא מממש את איום החיסול עלינו ומחסל את בעלי המכולות ובעלי עסקים קטנים".

ברמר מוסיף כי "שר הבטחון ליברמן מנסה בהודעתו לקושש כמה קולות על חשבוננו, תוך פוליטיקה קטנונית של הסתת הנושא לכפיה דתית. בעלי המכולות והסוחרים הקטנים במדינת ישראל שמעוניינים לנוח בשבת, מודיעים שמפלגת ישראל ביתנו שנותנת יד לגזלתנו נמחקה ממפת האופציות של הסוחרים.מי שמפעיל חיסול ממוקד עלינו שלא יגיע לבקש את עזרתנו ביום פקודה".



כזכור, אמש הודיעה סיעת ישראל ביתנו על התנגדותה להצעת חוק המרכולים שגובשה על ידי משרד הפנים, הצפויה לעלות ביום ראשון בוועדת השרים לענייני חקיקה כחלק מההסכם של המפלגות החרדיות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

במכתב ששלחה הסיעה ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן, הוצהר כי הסיעה מבקשת שלא לעלות את ההצעה במליאה וכי במידה והיא תעלה הרי שחבריה לא יתמכו בה והשרה סופה לנדבר תצא החוצה כאות מחאה.

הצעת החוק הממשלתית מבקשת לתקן את החקיקה ולקבוע כי מעתה חוקי עזר מסויימים המשליכים על פתיחת מרכולים - יפורסמו ברשומות רק לאחר אישורו של שר הפנים.
חוק המרכולים קובי ברמר אביגדור ליברמן כפיה דתית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד