כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הנשיא טראמפ מגיב לראש ממשלת בריטניה: "תתמקדי בטרור"

נשיא ארה"ב טראמפ, שצייץ אמש מחדש סרטונים של פעילת ימין בריטית, זכה להתקפה חריפה מצד ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי • טראמפ לא נשאר חייב והגיב לה, בכלי שהוא הכי אוהב - הטוויטר • בשמאל קוראים לבטל את ביקורו של טראמפ בבריטניה

טראמפ, צילום: רויטרס
טראמפ, צילום: רויטרס



לאחר שתרזה מיי גינתה את שיתוף הציוצים של פעילת ימין קיצונית מצידו של הנשיא טראמפ, הנשיא לא נשאר חייב והגיב במקום האהוב עליו - בטוויטר.

"תרזה, לא להתמקד בי, תתמקדי בטרור הרדיקלי האסלאמי שמתרחש בתוך בריטניה. אנחנו מסתדרים בסדר גמור".

כזכור, טראמפ שיתף ציוצים של פעילת ימין קיצונית ובריטניה סערה: נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, פרסם אתמול (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו סרטונים מקבוצות פוליטיות בריטיות ימניות שמסיתות באופן קבוע נגד מוסלמים ונועדו להראות אלימות מצד מוסלמים.

מיד לאחר מכן קראו במפלגת הלייבור השמאלנית לבטל את ביקורו המדיני של טראמפ בבריטניה. למרות שעדיין לא נקבע מועד לביקור, השמאל כבר קורא לבטלו. ראש הממשלה תרזה מיי גינתה את הציוצים של טראמפ, והצהירה כי "טראמפ טעה".

הסרטונים שטראמפ צייץ מחדש, הם סרטונים שהעלתה ג'יידה פרנסן, סגנית נשיאת קבוצה בריטית ימנית שנקראת "בריטניה תחילה".

באחד הסרטונים שצייץ הנשיא מחדש, נראה מהגר מוסלמי תוקף צעיר הולנדי עם קביים, בסרטון השני נראה מוסלמי הורס פסל של אמו של אותו האיש, ובסרטון השלישי נראים מוסלמים רוצחים נער ומשליכים אותו מהגג.

כאמור טראמפ לא נשאר חייב, והגיב לראש ממשלת בריטניה "תתמקדי אצלך בטרור האיסלאמי ולא בי". מנגד, הגיב הדובר רשמי של תרזה מיי: "זה לא היה נכון מצידו של טראמפ לשתף כזה דבר".
טראמפ תרזה מיי טוויטר סרטוני ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד