י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

ארה"ב: "אם הוא לא יפסיק - נשמיד אותו"

שגרירת ארה"ב באו"ם ניקי היילי אמרה אתמול בישיבת חירום של מועצת הביטחון באו"ם כי אם נשיא צפון קוריאה ימשיך לבצע נסיונות טילים לא יהיה ברירה אלא להשמיד אותו

קים ג'ונג-און וטראמפ
קים ג'ונג-און וטראמפ



שגרירת ארה"ב באו"ם אמרה היום כי "הירוט של טיל הבליסטי ששיגרה צפון קוריאה ועל פי דיווחים יכול להגיע לכל מקום בארה"ב מקרבת אותנו למלחמה שארה"ב אינה מחפשת".

השגרירה האמריקאית לאו"ם ניקי היילי, דיברה אתמול (רביעי) בישיבת חירום של מועצת הביטחון באו"ם ואמרה "כי אם תתקיים מלחמה כתוצאה מפעולות נוספות של תוקפנות כמו השיגור האחרון, יש סיכוי שהמשטר של צפון קוריאה ייהרס לחלוטין".

"הדיקטטור של צפון קוריאה קיבל אתמול החלטה המקרבת אותנו למלחמה, ואנחנו לא רחוקים ממלחמה", אמרה היילי. "מעולם לא ביקשנו מלחמה עם צפון קוריאה ועדיין היום לא מחפשים אותה".

ממשל טראמפ איים עם סנקציות חדשות על צפון קוריאה, לאחר שהצפון קוריאנים הפרו שקט של חודשיים, הניסוי האחרון שלהם היה לפני כחודשיים, אז הם ירו טיל שחלף מעל יפן ונחת בים.

בכינוס החירום אתמול במועצת הביטחון, אמר סגן שגריר סין, וו האיטאו, כי הוא שוב קורא לצפון קוריאה להפסיק את ניסוי הטילים, ולארה"ב ולדרום קוריאה הוא קורא להפסיק את כל התרגילים הצבאיים שמתקיימים וככל הנראה מרגיזים את צפון קוריאה.
צפון קוריאה קים ג'ונג-און ניקי היילי טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד