כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

בפעילות סגן רה"ע מאיר תורג'מן: הוקם בי"ס לילדי מוסדות כאייל תערוג

לאחר חודשים בהם לא היה ל-350 תלמידי מוסדות "כאייל תערוג" היכן ללמוד, הרב אייל עמרמי פנה למ"מ וסגן ראש העיר בבקשה לסיוע, תורג'מן לקח כפרויקט אישי את הנושא ובמשך חודש ימים פעל מול כל הגורמים בעירייה כדי להגיע להישג הזה ולהכניס את הילדים למבנים מסודרים ללמוד • היום בשעה טובה חנכו הרב ומאיר תורג'מן את הכיתות החדשות יחד עם ילדי התלמוד תורה בטקס מרגש

בפעילות סגן רה"ע מאיר תורג'מן: הוקם בי"ס לילדי מוסדות כאייל תערוג



מ"מ וסגן ראש העיר מאיר תורג'מן דאג לילדי מוסדות "כאייל תערוג" של הרב אייל עמרמי שליט"א לבית ספר.

לאחר חודשים בהם לא היה ל-350 תלמידי מוסדות "כאייל תערוג" היכן ללמוד, הרב אייל עמרמי פנה למ"מ וסגן ראש העיר והמועמד הבכיר לראשות העיר בבחירות הקרובות בבקשה לסיוע, תורג'מן לקח כפרויקט אישי את הנושא ובמשך חודש ימים פעל מול כל הגורמים בעירייה כדי להגיע להישג הזה ולהכניס את הילדים למבנים מסודרים ללמוד. היום בשעה טובה חנכו הרב ומאיר תורג'מן את הכיתות החדשות יחד עם ילדי התלמוד תורה בטקס מרגש בו תורג'מן בירך את התלמידים והצוות החינוכי ביישוב קבע והצלחה מרובה בלימודים. זוהי עוד חותמת לכך שתורג'מן דואג ומסייע לציבור החרדי בעיר ובכל נושא.

מאיר תורג'מן: כשכבוד הרב פנה אלי בנושא נדהמתי לגלות שהתלמידים לומדים בדירות שכורות ובבתי כנסת שיעורי חשבון, עברית, תורה וכו'. לקחתי על עצמי יחד עם ראש העיר לפתור את הבעיה והיום ברוך ה' אפשר לברך על המוגמר. הרב עמרמי מייצג ציבור גדול בהר חומה ובירושלים בכלל ולילדים הללו מגיע מקום מכובד ללמוד בו ועל כן אני מאושר שהצלחנו לעמוד במשימה שהיא מצווה ענקית בעיניי.

אני אמשיך לפעול עבור הציבור החרדי בירושלים וכמו שאר האוכלוסיות בעיר יקבל את אפשרויות החינוך הראויות ביותר שניתן להעניק.

בלשכתו של הרב אומרים: הרב אייל עמרמי אשר תחתיו כ 300 תלמיד מעריך את פועלו של ממלא מקום ראש העיר ר מאיר תורג’מן אשר בחודשים האחרונים שם את כל כובד משקלו ואף צירף אליו את ייתר חברי מועצת העיר להביא לפתרון המצוקה בשכונה ולטובת התלמידים אשר היו בתת תנאים ותחת צו סגירה ובסייעתא דישמייא זה יהיה אבן דרך לבניית הקבע לבית הספר.



















מאיר תורג'מן הרב אייל עמרמי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד