י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התנהלות נתניהו במשבר השבת הביאה לעליית גדעון סער? • סקר מפתיע

סקר שנערך על ידי מכון סקרים ידוע ומתפרסם הבוקר ב'מעריב', מפתיע במיוחד • גדעון סער מביא יותר מנדטים לליכוד מנתניהו שמשתווה כבר בשני סקרים אחרונים ל'יש עתיד' • בנוסף: 50% מהציבור לא מרוצה מהתנהלותו של ראש הממשלה במשבר השבת

צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
צילום: מרים אלסטר, פלאש 90



שבוע לאחר התפטרותו של ח"כ יעקב ליצמן מתפקיד שר הבריאות בעקבות משבר השבת, סקר פאנלס פוליטיקס שמתפרסם הבוקר ב'מעריב' מעלה, כי 50% מהציבור לא מרוצים מהתנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשה, 33% השיבו בסקר כי הם כן מרוצים מההתנהלות של ביבי במשבר.

בנוסף, 53% מהנשאלים בסקר, השיבו כי קיימת כפייה דתית בציבוריות הישראלית, בעוד 35% סבורים שאדרבה, יש כרסום בצביונה היהודי של ישראל.

בנוסף עולה מהסקר, כי הפופולאריות של נתניהו יורדת מיום ליום בקרב מצביעי הליכוד. אם בסקר שנערך לפני פחות מחודש עלה כי 80% ממצביעי הליכוד בבחירות האחרונות סברו שנתניהו הוא המתאים ביותר לשמש כראש הממשלה, הרי שבסקר הנוכחי עולה כי רק 63% ממצביעי הליכוד סבורים כך, ירידה דרמטית של 25%.

הנתון הדרמטי והמפתיע: מבין אלו שהשיבו בסקר, שבראש הליכוד לא צריך לעמוד נתניהו אלא אישיות אחרת, 35% השיבו שגדעון סער הוא זה שצריך לעמוד בהנהגת המפלגה, ורק 7% השיבו שישראל כץ.

ויש לנו גם סקר מנדטים: יש עתיד משתווה לליכוד, והן מקבלות 25 מנדטים כל אחת, המחנה הציוני מקבלת 17 מנדטים, אחריה הבית היהודי עם 12 מנדטים.

הרשימה המשותפת זוכה בסקר ל-11 מנדטים, אחריה יהדות התורה עם 8 מנדטים, כולנו – 7 מנדטים, מרצ זוכה ל-6 מנדטים, ישראל ביתנו 5 מנדטים וש"ס אחרונה ברשימה עם ארבעה מנדטים בלבד.

וכמה מפלגת השלטון – 'הליכוד' תקבל במידה וסער יעמוד בראשה ולא נתניהו, הנתון בסקר מפתיע: סער מביא לליכוד 30 מנדטים, 5 יותר ממה שנתניהו מביא בסקר הנוכחי.
סקר גדעון סער בנימין נתניהו משבר השבת מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד