י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החסיד סייע ל-FBI: הסוכנים זינקו על המבוקש

חסיד ממונסי שבבעלותו חברה להשכרת רכבים, סייע ל-FBI ללכוד מבוקש שהצליח לחמוק מהם זמן רב • הוא קבע איתו בחנייה ואז זה קרה • הסיפור המלא והתיעוד

רגעי המעצר.
רגעי המעצר.



החסיד שיתף פעולה עם הסוכנים והם זינקו על החשוד.

סוכנים חשאיים זינקו לעבר חשודים ועצרו אותם, כשהם נעזרים בחסיד ממונסי.

אתמול (חמישי) הגיעו מספר סוכנים חשאיים לחסיד תושב מונסי-ניו יורק, שמנהל עסק להשכרת מכוניות, Ez Rental, ושאלו אותו אודות אדם מסויים ששכר ממנו רכב, החסיד לא ידע שהם סוכנים חשאיים, אז הוא סרב תחילה לשתף איתם פעולה. לאחר שהם הציגו לו תעודות, סיפר החסיד כי האיש שהם מחפשים היה אצלו לפני כמה ימים ושכר ממנו רכב.



מהשיחה עמם עלה, כי אותו שוכר רכב שהם חיפשו, שילם על ההשכרה, באמצעות כרטיס אשראי גנוב. מספר הכרטיס נשאר שמור בשביל עירבון, ובאיכון האחרון של הכרטיס הוא נקלט אצל השכרת הרכב שבבעלותו של החסיד, וכך ידעו הסוכנים החשאיים להגיע אליו.

החסיד סיפר, שבשבוע שעבר החשוד הגיע להחזיר רכב ששכר, והיה בו נזק. החשוד שילם לחסיד במזומן בשביל לכסות את הנזק והפציר בו לא לעשות סיפור מהנזק.

מרדכי, חרדי ממונסי שמסקר ל'בחדרי חרדים' את הנעשה במונסי מספר, "כבר כמה חודשים שהרשויות מחפשים את השוכר החשוד, אך הוא תמיד הצליח לחמוק מהם. ביום שלישי האחרון ביקשו הסוכנים מהבעלים של השכרת הרכב (החסיד) שיתקשר לאותו חשוד אותו הם מחפשים, ויגיד לו שיש תקלה טכנית ברכב שהוא קיבל מהם, ועדיף לו להגיע ולהחליף את הרכב".

מרדכי ממשיך ומספר ל'בחדרי חרדים' כי "החשוד אמר לבעלים שהוא יגיע למחרת ביום רביעי, וביקש ממנו שהרכב החלופי יהיה מוכן כי הוא מאד ממהר, החסיד אמר לו שהרכב כבר מוכן, החשוד לא הגיע ביום רביעי, אז הבעלים התקשר אליו שוב, ואכן הוא הגיע למחרת ביום חמישי למשרד להשכרת המכוניות. ברגע שהחנה את רכבו בחניה, זינקו עליו סוכנים ושוטרים סמויים ועצרו אותו יחד עם שני אנשים נוספים שהיו ברכב".

העצור חשוד בפשעים חמורים, ה-FBI לא פרסם מה הן החשדות.

רגעי המעצר











FBI חסיד מונסי השכרת רכב מבוקש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד