י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

ראש הממשלה אצל משפחת מקורבו עו"ד וינרוט: "הייתה מנהיגה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, הגיעו תחת אבטחה כבדה, לניחום אבלים אצל משפחת עו"ד יעקב וינרוט, היושבת שבעה בביתה בבני ברק, על פטירת כלתו חני ע"ה. ראש הממשלה דיבר בשבחה של המנוחה: "שמעתי שהיא הייתה מנהיגה"

ראש הממשלה בניחום אצל וינרוט היום בצהריים
ראש הממשלה בניחום אצל וינרוט היום בצהריים



ביום שישי בצהריים, תחת אבטחה כבדה, הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לניחום אבלים של משפחת וינרוט, היושבת שבעה על פטירת חני ע"ה.

בניחום האבלים בבית המשפחה ברחוב טבריה בבני ברק, השתתף עורך דינו של ראש הממשלה יעקב וינרוט, ראש הממשלה סיפר לבני המשפחה שהצטער לשמוע על דבר פטירתה, וציין שהייתה אישה מיוחדת "שמעתי שהייתה מנהיגה". ראש הממשלה עיין במקום בספר שלה 'בארץ החיים', ואמר לבני המשפחה שהם צריכים להוציא ספר עליה, בכדי להנחיל את זכרה לדורות הבאים.

בדבריו אמר ראש הממשלה למשפחת הנפטרת כי "עכשיו הגיע הזמן לכתוב ספר על הנפטרת המיוחדת. הספר שלה נכתב בצורה נפלאה ביותר". בני המשפחה הזמינו את נתניהו לשמחת בר המצווה של בן המנוחה שתתקיים בקיץ הקרוב.

רגע מרגש היה בעת שבת הנפטרת החלה לבכות ולדמוע, ראש הממשלה התרגש ורעייתו שרה הזילה דמעה. גם עורך הדין וינרוט ישב בדממה ובעצבות ושוחח עם ראש הממשלה.

אמה של הנפטרת סיפרה כי "ביום העצמאות האחרון, חני הייתה במצב נוראי מאוד. היא פנתה אל כל בני המשפחה וביקשה מכולם להתפלל עליה, 'תתפללו עלי בבקשה -  אני רוצה עוד קצת הנחה, עוד קצת חיים', אמרה. ואכן פתחנו במסע תפילות גדול ובעזרת ה' - היא התחזקה מאוד ומצבה היה מצויין עד לשבועים לפני פטירתה".

אחותה של הנפטרת סיפרה לרה"מ ורעייתו: "שאלתי אותה, מדוע היא כל כך שמחה ומאושרת, הרי היא הייתה במצב קשה, היא גססה ממש, 'מה את שמחה?', שאלתי, והיא השיבה לי: "אני מודה לה' על כל שעה ושעה שהוא מעניק לי חיים. לכן אני שמחה".

נתניהו התעניין גם בבעלה של הנפטרת, שסיפר לו כי למד ראיית חשבון ועריכת דין, "רואים עליך שאתה וינרוט במלוא מובן המילה", אמר לו רה"מ. לפני שהלך אמר נתניהו לילדי המנוחה: "רואים שהייתה לה אישיות נדירה וחזקה. תתנחמו ותתחזקו בכוח שלה".

רעיית רה"מ שרה נתניהו שוחחה רבות עם בני המשפחה ואמרה שהיא מגיעה הרבה לניחומי אבלים: "ואני מצטערת שלא הכרתי אתכם קודם. גם כן הפספוס הוא גדול שלא הכרתי אותה קודם".
חני וינרוט ניחום אבלים ראש הממשלה יעקב וינרוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד