כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

קושנר על העברת השגרירות: "טרם הוחלט"

חתנו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ נשאל על העברת השגרירות לירושלים ואמר: "הנשיא יקבל החלטה, וכשהוא יחליט הוא יודיע עליה, הוא עדיין לא החליט"

קושנר עם ביבי וטראמפ. צילום: קובי גדעון, לע"מ
קושנר עם ביבי וטראמפ. צילום: קובי גדעון, לע"מ



חתנו היהודי ויועצו הבכיר של הנשיא דונלד טראמפ, ג'ארד קושנר, התארח הערב (א') בפורום סבן בוושינגטון, ואמר כי "עדיין לא הוחלט לגבי העברת השגרירות".

לאחר דיווחים בארה"ב, על כך שטראמפ יכריז ביום רביעי הקרוב שארה"ב מכירה בירושלים כבירת ישראל, דבר שעשרות שנים אף נשיא אמריקני לא עשה, כעת חתנו היהודי קושנר אומר שעדיין לא הוחלט לגבי העברת השגרירות מתל אביב לירושלים.


קושנר שהתארח בפורום סבן נשאל לגבי העברת השגרירות מתל-אביב לירושלים, קושנר לא ענה תשובה ישירה אלא הגיב כי "הנשיא יקבל החלטה, וכשהוא יחליט הוא יודיע עליה, הוא עדיין לא החליט".

כזכור סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה בסוף השבוע כי טראמפ צפוי להודיע ביום רביעי הקרוב שארה"ב תכיר בירושלים כבירת ישראל, הפלסטינים כבר איימו שצעד כזה של טראמפ עלול להוביל לאלימות.

קושנר התייחס לנושא הבחירות בארה"ב ואמר "הנשיא השיג דברים שהרבה אנשים חשבו שהוא לא מסוגל להשיג, אנשים היו בטוחים שהוא לא ינצח בבחירות, גם בסוגיית השלום בין ישראל לפלסטינים הרבה אנשים חושבים שאי אפשר להגיע להסכם, אבל אנחנו חושבים שכן אפשר להשיג שלום".

בנוגע לדיווחים על התחממות היחסים בין ישראל לסעודיה אמר קושנר כי לסעודיה חשוב מאוד למצוא פתרון לסכסוך הישראלי פלסטיני, קושנר ציין כי "למלך סלמאן חשוב לראות פתרון לסוגיה הפלסטינית, הסעודים מחויבים לדחוף להסכם, וזה לא רק הסעודים, זה כל מדינה מוסלמית איתה דיברנו, המצרים, הקטארים, הירדנים, וגם איחוד האמירויות".
ג'ארד קושנר דונלד טראמפ שגרירות ארה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד