י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

צפו: פורום סבן והלחן של בן ציון שנקר

מוזמני 'פורום סבן' ביקרו במוזיאון התנ״ך החדש שנפתח לפני מספר שבועות בוושינגטון, ושרו יחד את לחנו של ר’ בן ציון שנקר ז"ל לפרק "מזמור לדוד" מתהילים

צפו: פורום סבן והלחן של בן ציון שנקר



בימים האחרונים מתקיים בוושינגטון 'פורום סבן' הכולל מפגש יוצא דופן בין פוליטיקאים, אנשי תקשורת ואנשי עסקים יהודיים מהארץ ומארה״ב עם בכירים אמריקנים.

בשולי הפורום שנערך ביום שישי האחרון במוזיאון התנ״ך החדש שנפתח לפני מספר שבועות בוושינגטון נצפו כמה מנכבדי המוזמנים לפורום כשהם מתווכחים ביניהם על מוצגים שונים ושרים יחד את לחנו של ר’ בן ציון שנקר ז"ל לפרק "מזמור לדוד" מתהילים.

על הקבוצה שביקרה במוזיאון התנ״ך נמנו, בין היתר, הרמטכ״ל לשעבר גבי אשכנזי, ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד), לשעבר יו״ר תנובה איש העסקים מאיר שמיר, איש העסקים דוד הגר, ועוד.

הקבוצה הופתעה להיתקל באחד מהמוצגים בהקלטה של לחנו של ר’ בנציון שנקר ז״ל והצטרפה, כאמור, באופן ספונטני לשיר המוקלט. אל מול מוצג אחר, תצלום מיוחד של העיר העתיקה בירושלים התפתח בין הנוכחים ויכוח סוער סביב שייכותם של המקומות הקדושים.



המוזיאון שנפתח לאחרונה בוושינגטון ניצב על השדרה המרכזית של וושינגטון, המכונה ה״מול״, והושקע בו סכום שיא של כחצי מיליארד דולר. המוצגים במוזיאון כוללים את אוסף משפחת גרין, הכולל 40,000 פריטים נדירים ומיוחדים מתקופת התנ״ך, לצד תצוגה מיוחדת של רשות העתיקות של ישראל, אשר נחשבת לתצוגה הגדולה ביותר מסוגה מחוץ לגבולות מדינת ישראל.
פורום סבן בן ציון שנקר מזמור לדוד וושינגטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד