י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מצטיינים ומצטרפים ל'פיתוחים' המבוסס על המודל המצליח בעולם ויכולים להרוויח 21,500 ₪ בחודש

חברת 'פיתוחים', מייסודה של חברת 'בראשית' ושותפים מעולם ההיי-טק, בהם אדם נוימן, מייסד חברת הענק הבינלאומית WeWork, מציעה מסלול ייחודי למשרות פיתוח איכותיות בעולם ההיי-טק בתוך שנה וחצי בלבד • התכנית מציעה מימון מלא כולל מלגת קיום, לבעלי יכולת לימודית גבוהה במיוחד וללא ידע מקדים בתחום • המועמדים שיעברו את מבחני ההתאמה בהצלחה יחלו בלימודים בשבועות הקרובים, ובמסגרת המסלול ישובצו למשרות פיתוח תוכנה בשכר גבוה בחברות המצליחות והמובילות בתחום

צילום: נתי שוחט, פלאש 90
צילום: נתי שוחט, פלאש 90



הביקוש למסלול הייחודי לכניסה איכותית ומהירה לעולם ההיי-טק של חברת 'פיתוחים', צובר תאוצה והתעניינות רבה של הציבור, כאשר לא מעט 'שפיצים' שעברו בהצלחה את מבחני המיון כבר התקבלו למסלול ההכשרה הייחודי.
ענף ההיי-טק ידוע כתחום שבו השכר גבוה במיוחד, כך למשל הממוצע לבעלי ניסיון של שלוש שנות עבודה עומד על כ-21,500 ₪ בחודש (לפי סקר ממוצע משכורות לשנת 2017 בתחום ההיי-טק). השכר הגבוה הפך את התחום למבוקש ביותר בארץ ובעולם, אך הכניסה אליו מוגבלת בעיקרה לבעלי תארים מדעיים.

בשנים האחרונות התפתח בעולם ובארץ מסלול מקביל לכניסה לתחום, הנקרא BootCamp, הנוחל הצלחה גדולה. לפי סקר שנערך השנה בקרב 1,000 מעסיקי הייטק בארה"ב, עולה כי 84% מהם סבורים שהבוגרים של הכשרות במודל BootCamp טובים באותה מידה או יותר מבוגרי מדעי המחשב באוניברסיטה. במודל זה של הכשרה אינטנסיבית במיוחד הבוגרים משתלבים ישירות בתחום כבעלי ניסיון.

רוב מסלולי ה-BootCamp כיום מוצעים רק לבוגרי תואר ראשון, אך ב'פיתוחים', שחלק ממנהליה הינם בעלי ניסיון רב במסלולי BootCamp יוקרתיים, פיתחו אפשרות המציעה באופן ייחודי להצטרף למסלול BootCamp גם ללא תואר, וזאת באמצעות הרחבת היקף ההשכלה הכללית והתאמתה במיוחד עבור הקהל החרדי. מסלול ההכשרה ב'פיתוחים' הוא במימון מלא וכולל גם מלגת קיום.
בפיתוחים מדגישים כי זו אינה תכנית הכשרה בה נקודת הסיום היא השגת תעודה, אלא מודל העסקה חדש הכולל הכשרה מקיפה ומקצועיות ולאחריה השמה במשרה איכותית בתחום. התכנית היא במימון פרטי, כאשר פיתוחים מרוויחה אך ורק כאשר הבוגר עובד כמפתח תוכנה.

בתום שנה וחצי של הכשרה אינטנסיבית, למסיימי שלב ההכשרה יהיה ידע מלא בתחום המקביל לידע של בוגרים מצטיינים של מסלול אקדמאי במדעי המחשב או הכשרת עילית מקבילה. חשוב מכך, המסלול מקנה להם גם ניסיון ממשי רב בתכנות, שהוא שיקול מרכזי בהעסקה בתעשיית ההייטק .
"אנחנו לא מתפשרים על הדרישות המקצועיות המחמירות ביותר להכשרה המיטבית שתהפוך את בוגרינו למצטיינים בתחום פיתוח התוכנה", מסביר דניאל קרמר, שהקים בעבר את התוכנית למצוינות אקדמית לנוער באוניברסיטת תל אביב ופיתח את מתודולוגיית ההכשרה הייחודית של 'פיתוחים'. לדבריו, "הרגלי הלמידה הישיבתיים הם מוצלחים ביותר ומתאימים לענף היי-טק, בפיתוחים התאמנו את לימודי התוכנה והמתמטיקה להרגלי הלימוד הישיבתיים. כעת אנחנו מאתרים את המוכשרים, העילית שבעילית, כדי לוודא שבוגרינו יהיו הטובים ביותר בשוק".

ב'פיתוחים' מדגישים כי תהליך הקבלה הקפדני משרת גם את המועמדים, שכן הוא נועד לבדוק ולהבטיח, במידת האפשר, את יכולתם לעמוד בהצלחה בכל דרישות המסלול התובעני. עד כה התקיימו כבר שישה מחזורים של מבחני התאמה לנרשמים, כאשר הנבחנים בעלי הדירוג הגבוה ביותר הוזמנו להצטרף אל המסלול. בשבועות הקרובים ייערכו עוד מספר מחזורים של מבחני ההתאמה, ובתחילת החורף יפתח ב'פיתוחים' מסלול ההכשרה בפועל. התוכנית תתקיים בבני ברק ובאווירה חרדית.
חברת 'פיתוחים' הוקמה כשותפות, בין היתר על ידי חברת ההשמה והתעסוקה 'בראשית', כשאליה הצטרפו משקיעים בכירים בענף ההיי-טק, בהם גם מייסד חברת הענק הבינלאומית WeWork, אדם נוימן.
לפניות והרשמה 072-3713463 או כאן.
היי טק משרות פיתוח מכללת פיתוחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד