י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ביתר עילית: נפגעים ולכודים בקריסת חלק ממבנה

בשעות הצהרים קרס פיגום באתר בנייה ברחוב בבא סאלי בביתר עילית ומספר פועלים נפגעו. בשלב זה ישנו עדיין חשד ללכודים, וצוותי כיבוי פועלים לאתרם

צילום: נייעסטאר
צילום: נייעסטאר





בשעות הצהרים (שני) קרס חלק ממבנה באתר בנייה ברחוב בבא סאלי בביתר עילית ומספר פועלים נפגעו.

מהפרטים שהגיעו ל'בחדרי' עולה כי מדובר ביציקת בטון טרייה שקרסה במהלך העבודות וגרמה להתמוטטות חלק מהמבנה כשחלק מהפועלים נמצאים תחת הפיגום - וכתוצאה מכך נלכדו.

צילום: הפרלמנט של ביתר

חמישה פועלים פלסטינים נפצעו קל ושישי נפצע בינוני. הנפגעים טופלו על ידי כונני איחוד הצלה ומד"א. כעת ממשיכים צוותי הכיבוי בסריקות על מנת לוודא כי אין לכודים נוספים.



מהעירייה נמסר כי מדובר במבנה שנמצא בהליכי בנייה וקיבל את כל ההיתרים והאישורים הנדרשים. מדובר בקריסת פיגום באמצע יציקת בטון, שסיבתה תיחקר ע"י הרשויות הרלוונטיות.
רה"ע רובינשטיין עוקב בשטח אחר מלאכת חילוץ הפועלים ותחקור האירוע, בליווי צוות אגף ההנדסה בעירייה. רה"ע ביקש להודות לכלל גורמי ההצלה והחירום שטיפלו באירוע, בראשם למפקד הכיבוי האזורי טפסר משנה רוני יעקב על פעולתם המסורה והמיידית בשטח ולמתנדבי הצלה ביתר ומד"א.

דני רוטנברג עוזר מנהל מרחב ירושלים במד"א: "מדובר באתר קריסה גדול, הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו למקום חברו לכוחות הכיבוי שחילצו אלינו את הפצועים שהיו בהכרה מלאה. הענקנו להם טיפול רפואי שכלל חבישות ועצירת דימומים, פצוע כבן 22 פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח הדסה ע"כ כשמצבו קל עד בינוני ויציב ו- 5 פועלים נוספים שטופלו על ידינו פונו ע"י הסהר האדום לשטחי הרשות. כוחות כיבוי אש ופיקוד העורף שהגיעו למקום מבצעים ברגעים אלו סריקות באתר על מנת לוודא שאין לכודים נוספים".
ביתר עילית פיגום אתר בנייה לכודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד