י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

העתירו בתפילה: נכד האדמו"רים זקוק לרחמי שמים

הודעה שיצאה הבוקר מבית האדמו"ר מויז'ניץ, קוראת לאברכי הכוללים ותלמידי הישיבות להעתיר בתפילה לרפואת נכד הרבי החולה במחלה קשה ומאושפז בבית חולים בבוסטון • הרבי גם ביקש בקולו בליל שבת

הסבים האדמו"רים מויז'ניץ וזוועהיל. צילום: ברוך אוביץ
הסבים האדמו"רים מויז'ניץ וזוועהיל. צילום: ברוך אוביץ



מביתו של האדמו"ר מויז'ניץ נשלחה הבוקר (שלישי) הודעה לאברכי הכוללים ובני הישיבות של החסידות, להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור הילד הקטן משה נתן נטע בן ברכה חילא יכט, הזקוק לרחמי שמים מרובים.

מדובר בנינו של האדמו"ר מויז'ניץ, נכד לבנו הרה"צ יצחק ישעיה הגר בן הרב מנחם מנדל חתן האדמו"ר מזוועהיל, הילד משה נתן נטע בן השלוש וחצי חולה מזה כשנה וחצי ומתמודד עם המחלה הקשה.

הוא מאושפז בבית החולים בבוסטון. אביו עבר להתגורר לצידו ולהיות ליד מיטת חוליו. הסבים האדמו"רים מויז'ניץ וזועהיל כבר נסעו כמה פעמים לבקרו בבית החולים.

בליל שבת במהלך דברות קודשו בטיש ביקש הרבי מהחסידים להתפלל ואמר: "יום הולדת של זקיני ה'אמרי חיים' כשמו כן הוא חיים מאיר האיר את החיים שלנו, ב"ה זכינו להסתובב אצלו. איני יכול לומר אבל להסתובב היה לי כן זכייה".

הרבי סיפר ששמע מיהודי באמריקה שה'אמרי חיים' אמר לו: "יש לי שני נרות אחר כאן בארץ ואחד באמריקה ותראה לסייע להם, אחד כבר איננו איתנו (הישועות משה זצ"ל) אבל השפעתו יש לנו, אבל האחד עוד איתנו, ב"ה יש שיפור אבל צריך להמשיך ולהתפלל עליו. כמו כן רציתי לבקש להתפלל על הילד משה נתן נטע בן ברכה חילא יכט, השי"ת יעזור שיהיה רפואות וישועות והשפעות טובות". סיים הרבי.







בתוך כך, בצל התפילות תיערך הערב שמחת הנישואין לנכדת האדמו"ר מויז'ניץ, בת לחתנו הרה"ג רבי מנחם מענדל הגר ר"מ בישיבת ויז'ניץ בב"ב, עם בן הרה"ג רבי פנחס ארנסטר, בן הגה"צ רבי אליעזר ארנסטר אב"ד 'מאור חיים' בצפת, תתקיים בבית המדרש הגדול בקרית ויז'ניץ בב"ב. קבלת פנים בשעה 3:30 ומעמד החופה בשעה 4:30 אחה"צ. כניסת האדמו"ר לשמחת החתונה בשעה 7:30 ברכת המזון בשעה 10:00 ומיד לאחר מכן שמחת המצוה טאנץ.
חסידות ויזניץ מחלה נין הרבי זוועהיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד