כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

סגן ראש עיריית ירושלים: "העיר מקבלת אפס תקציבים"

סגן ראש עיריית ירושלים: "העיר מקבלת אפס תקציבים מהממשלה. רק עכשיו אנחנו מתחילים להתאושש משנים של טרור והאטה בצמיחה, אם לא תהיה דחיפה ממשלתית לעיר, אנחנו נקרוס"

סגן ראש עיריית ירושלים: "העיר מקבלת אפס תקציבים"



במסיבת עיתונאים שערך אמש סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים מאיר תורג'מן במרכז מורשת בגין פנה האחרון לשרי הממשלה ולחברי הכנסת וקרא להעברת תקציבים לירושלים באופן ראוי בלא שיהיה צורך לחזור למראות הקשים שהיו בעיר בשנה שעברה.


לדברי סגן ראש העירייה, ממשלת ישראל מעבירה תקצוב של 700 מיליוני שקלים לעירייה מדי שנה, אלא שתקצוב זה מתקזז עם 700 מיליון השקלים הניתנים לזכאי הנחות הארנונה הרבים המתגוררים בעיר. "למעשה ירושלים מקבלת אפס שקלים מהממשלה" אמר תורג'מן.

לא ייתכן הדגיש מר תורג'מן שהעיר ירושלים שאך זה מכבר החלה להתאושש ולהתפתח אחרי שנות טרור אשר פגעו קשות בתיירות ובמסחר בעיר, "תזכה" לכתף קרה מהממשלה "ירושלים צריכה להיות פנינת המדינה, להיות זו שמתגאים בה, להיות העיר שתשאב אליה תיירים מכל העולם".

תורג'מן ציין כי עיריית ירושלים מבקשת תקציב של מיליארד שקלים. "כולם נושאים עיניים לעיר הקודש בכל הזדמנות ומעלים אותה על ראש שמחתם, אך לדברים הללו אין משמעות וללא תקציב ראוי התפתחות העיר תסוג אחורנית".

בסיום מסיבת העיתונאים הבטיח תורג'מן כי הוא ימשיך לפעול להשגת התקציבים לעיר,
"לא אנוח ולא אשקוט עד שהעיר ירושלים העומדת בראש מעייני תקבל את התקציב הראוי לה" סיכם מר תורג'מן את דבריו.













מאיר תורג'מן תקציב ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד