ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הוארך מעצרו של בחור הישיבה החשוד במעשים חמורים

בית משפט השלום בירושלים האריך ביממה את מעצרו של הנער החשוד במעשים חמורים בילד • בחור הישיבה החשוד נתפס ע"י בלשי המשטרה שהתחזו לחרדים, בחנות ספרים בה קבע להיפגש בשנית עם ילד כשבכוונתו לשוב על מעשיו החמורים

צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: יונתן זינדל, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: בית משפט השלום בירושלים האריך ביממה את מעצרו של הנער החשוד במעשים חמורים בילד.

כפי שדווח הבוקר לראשונה ב'בחדרי חרדים', אמש (שני) בשעות הערב המאוחרות נעצר נער חרדי כבן 16 על ידי בלשי משטרה, לאחר שנחשד במעשים חמורים.

שעות ספורות קודם לכן, התקבלה במשטרת ירושלים תלונה ממרכז הגנה לילד, לפיה פנו אליהם הוריו של ילד כבן 12 ששב לביתו, וסיפר להם כי אדם ביצע בו מעשים חמורים זמן קצר קודם לכן.

חוקרי המשטרה פתחו מיד בחקירה במהלכה זומנה חקירת ילדים, שם התברר כי בזמן שהילד שהה בחנות ספרים בשכונת גוש 80 בעיר, ניגש אליו נער והחל לדבר איתו על דברים שהצנעה יפה להן, להראות לו סרטים תועבה וכן ביצע בו מעשים חמורים ואסורים.

לאחר שהילד סיפר כי קבע להפגש איתו שוב בחנות הספרים, המשטרה נערכה תוך זמן קצר עם צוותי בילוש, כפי שדווח ב'בחדרי' חלקם אף נחזו כחרדים - ועם הזיהוי נעצר החשוד והובא לחקירה.

החשוד, בחור ישיבה מוכרת, הודה במעשה ואף התחרט עליהם. הבוקר (שלישי) הובא לבית משפט השלום לנוער בבירה שם המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו. פרקליטו עו"ד נדב גדליהו ביקש לקצר את ימי המעצר ומעצרו הוארך ביממה, אז ישוחרר.

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים בית המשפט משטרת ישראל חנות הספרים בלשים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד