כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הלחץ עבד: סיכום חדש בנושא הכדורגל בשבת

בעקבות הלחץ שסוקר בהרחבה ב"בחדרי חרדים", ראשי המפלגות החרדיות סיכמו היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי המדינה תבקש מבג"ץ ארכה של עשרה שבועות להכרעה בסוגיית ההיתר בשבת לענף הכדורגל

צילום: אמיל סלמן פלאש 90
צילום: אמיל סלמן פלאש 90



בעקבות הלחץ המאסיבי שהופעל עליהם, וכפי שסוקר בהרחבה ב"בחדרי חרדים", ראשי המפלגות החרדיות סיכמו היום עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי המדינה תבקש מבג"ץ ארכה של עשרה שבועות להכרעה בסוגיית ההיתר בשבת לענף הכדורגל, כך פורסם הערב בערוץ 2.

כזכור, היום פורסם ב"בחדרי חרדים" מכתבם של השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ' לראש הממשלה ולשרים אריה דרעי ודוד אזולאי וליועמ"ש אביחי מנדלבליט, שבו הם הבהירו כי מתן היתר גורף למשחקים בשבת בענף הכדורגל – מנוגד להסכמים הקואליציוניים ולסטטוס קוו.

כזכור, ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז אירח בשבוע שעבר את שחקני הכדורגל מובילי המאבק שטענו בפניו כי הפוליטיקאים החרדים הפקירו אותם.

בעקבות כך, הרב מאזוז העלה את הנושא על סדר היום בשיעורו במוצאי שבת ואמר: "בשבוע שעבר באו אלי שחקנים, אמרו יש לנו שלוש מאות חתימות ששחקנים אינם רוצים לשחק בשבת, הרבה יהודים שומרים שבת אבל הם אוהבים כדורגל, מה נעשה להם? השחקנים בעצמם רוצים לנוח עם משפחותיהם, מה האכזריות הזאת?!".

בדבריו הגיב הרב מאזוז גם לטענות שנשמעו לאחרונה על ידי דרעי, 'היות ומדובר בממשלה הכי טובה לציבור החרדי, אז כבר אין מה לעשות כלום, כי אי אפשר לאיים בהפלת הממשלה', לדבריו הרב: "אומרים וכי יתכן להפיל את הממשלה? הממשלה הזאת הכי טובה מכל הממשלות, אל תפילו את הממשלה, תגידו לביבי ולחבריו, תשמע זה בנפשנו הדבר, השבת הזאת לא משחק. שיבין, אחרת".

לדבריו, "בשבוע שיגיע חנוכה, אל תיקח אתך לפיד של אש למודיעין העיר של המכבים. יש לך כבר את לפיד בכנסת, תישאר איתו שם, זה מספיק. מה אתם לוקחים לפיד אש למודיעין? בשביל מה? להראות את הגבורה של אבותינו? הרי על מה נלחמו אבותינו המכבים? על השבת. אבל אתם כופרים בשבת, אתם משחקים בשבת, אתם בזים את השבת".

כדורגל הרב מאיר מאזוז חילול שבת בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד