ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

חרדי מבוקש נעצר עם שובו ארצה: "תיק פשע חמור"

צעיר תושב בני ברק שביצע מעשים חמורים בילדים בעיר, לפני כעשור שנים ונמלט לחו"ל, נעצר בשבוע שעבר עם שובו ארצה • במשטרה אומרים כי "מדובר בתיק פשע כה חמור שלא נתן מנוחה לחוקרים שלנו"

מעבדה לזיהוי פלילי ודגימות DNA של המשטרה. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90
מעבדה לזיהוי פלילי ודגימות DNA של המשטרה. צילום: מיכל פתאל, פלאש 90





וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: תושב בני ברק החשוד בביצוע מעשים חמורים בילד בשנת 2008 - נעצר בשבוע שעבר עם שובו מארה"ב בעקבות דגימת DNA.

בשנת 2008 התקבלה במשטרת ישראל תלונה, אודות בחור צעיר שביצע מעשה חמור ואסור בילד בבני ברק מתחת לביתו. לאחר שהוגשה התלונה, חוקרים וצוות זיהוי פלילי שהגיעו למקום פתחו בחקירה ואספו ראיות וממצאים פורנזים שנשלחו למעבדה לבדיקה.

במשך השנים צוותי החקירה שליוו את התיק, לא הרפו והמשיכו בחקירה כאשר הצוותים דאגו בכל תקופה לרענן את התיק ולבצע השוואות נוספות של בדיקות מעבדה במטרה להגיע לזהות המבצע.

לפני שבעה חודשים, במהלך חודש מאי הוגשה תלונה אחרת במשטרה, לפיה ביצע מעשה חמור ואסור בבת משפחה, שנים קודם לכן. ל'בחדרי חרדים' נודע כי החשוד נחקר והיה עצור למשך כשבוע, ושוחרר בתנאים מגבילים שאינם כוללים איסור יציאה מהארץ - והתיק עודנו תלוי ועומד.

במסגרת מעצרו, נלקחו ממנו דגימות DNA וטביעות אצבע. לאחר שאלה הוזנו במאגר המידע - לאחרונה נמצאה התאמה עם דגימת DNA שנמצאה בזירה לפני כתשע שנים ובמשטרה ביקשו לעצור אותו שוב.

פעולות החקירה נמשכו ובשבוע שעבר עם שובו מארה"ב לישראל - נעצר והובא לחקירה. בית המשפט האריך את מעצרו מעת לעת וחומר החקירה הועבר לידי פרקליטות מחוז תל אביב שם בוחנים את התיק. ביום ראשון הקרוב, חוקרי המשטרה יציגו לבית המשפט הצהרת תובע של הפרקליטות לקראת הגשת כתב אישום.

עו"ד ליאור פרץ שמייצג את החשוד, אמר ל'בחדרי חרדים' כי התיק נמצא עדיין בחקירה "אנו נמתין להחלטת הפרקליטות" והוסיף "נגיב כמקובל בבית המשפט".

עו"ד ליאור פרץ

"גם בחלוף השנים, החקירות מתבצעות במקצועיות במטרה להגיע לעבריינים" אמרו במשטרה. "מדובר בתיק פשע כה חמור שלא נתן מנוחה לחוקרים שלנו. לאורך השנים נעשו ריענונים בתיק ובדיקות השוואה של תוצאות מעבדה עד שהצלחנו לתפוס את העבריין ונדאג למצות עימו את הדין".

הערת המערכת: על פי פסק הלכה של רב, 'בחדרי חרדים' מפרסם שמות חשודים או נאשמים בעת הרשעתם, או במקרים בהם ניתן וצריך למנוע אפשרות של פגיעה בנוספים, או בהוראת שעה שקיבלה היתר רב.
מעשים חמורים משטרה ובערת הרע מקרבך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד