כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מספסלי הישיבה לקדמת זירת הצדק הישראלית - הכירו את עו"ד נתנאל רוט

הוא מצהיר כי לא ינוח ולא ישקוט עד אשר כל המגזר החרדי יכיר ויידע את זכויותיו, בגיל 13 כבר הבין לאן פניו מועדות, חיוך של אברך נותן לו את הכוח להמשיך הלאה – ראיון אישי עם מטאור עולה בשמי המשפט • מרתק ומעורר השארה.

צילום: קובי הר-צבי
צילום: קובי הר-צבי



ספר לנו מעט על עצמך בפן האישי?

ראשית, אני לא אוהב לדבר על עצמי אלא בעיקר על מה שאני עושה ופועל למען הציבור החרדי בס"ד. אני נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים ומתוקים שגורמים לי אושר ונחת מידי שעה ויום - למדתי בישיבת "היישוב החדש" בתל אביב ולאחר מכן בישיבת סלבודקא ומיר. משם הדרך לסיום תואר ראשון ושני במשפטים הייתה קצרה. כיום אני מנהל משרד עורכי דין העוסק בתחום הנזיקין -תביעות ביטוח, רשלנות רפואית, ביטוח סיעודי ועוד. סדר יומי עמוס והיומן מלא אך הסיפוק בסוף היום שווה את הכל.



מתי הבנת לראשונה שאתה בדרך להיות עורך דין?

בגיל 13, הר"מ שלי בישיבה תפס אותי לאחר השיעור היומי, "נתנאל, אני מקווה שתהיה רב או ראש ישיבה גדול, אבל אם לא, אתה עם היכולת הרטורית והכישורים שלך חייב להיות עורך דין!". לצערי את החלק הראשון לא הצלחתי ליישם אבל את החלק השני אני ב"ה ממלא בגאווה ומשתדל גם בהצלחה.






מהו התיק הכי מכונן ומרכזי שניהלת?

ישנם מאות תיקים מכוננים ומרתקים – אם אתה מבקש שאשים את האצבע על אחד מרכזי. זוהי בוודאי תביעת רשלנות רפואית בסדר גודל ענק שניהלנו כנגד קופת חולים גדולה ומפורסמת שעקב התרשלותה הפושעת, ילד מתוק כבן 10 הינו "צמח" במשך מספר שנים. למרות העצב והקשיים הרבים של המשפחה. הסכום שיועבר למשפחה מחברת הביטוח וביטוח לאומי באמצעות משרדינו הינו למעלה מ- שישה מיליון ₪ (6,000,000 ₪). יעזור להם מאוד להמשיך את שגרת חייהם בכבוד.



מה בעיקר מרתיח אותך במקצוע?

משרדנו מתמחה בכל הקשור לנזקי גוף -תאונות דרכים, תאונות עבודה, ביטוח לאומי, רשלנות רפואית ביטוח סיעודי, תאונות תלמידים ועוד. חוסר המודעות של המגזר החרדי לזכויותיו איננו הגיוני ובלתי מוסבר! אני פוגש מידי יום אנשים מופתעים שאומרים לי, למה שאקבל כסף ממישהו? אתה בטוח שאלו הסכומים שנוכל לקבל? בזמן שאני מעביר להם את השיק הם אומרים לי חבל שלא עשינו זאת לפני. הם מיידעים קרובי משפחה נוספים וממליצים להם לבדוק את זכאותם. לא אנוח ולא אשקוט עד שכל המגזר החרדי יהיה מודע לזכויותיו!





לסיום, מהו הרגש החזק שמניע אותך בכל בוקר?

אברך ירא שמיים בעל משפחה ברוכת ילדים (11 בלעה"ר) המקבל לידיו שיק של 250,000 ₪ ואומר לי עם דמעות בעיניים, נתנאל, רק רציתי לומר תודה – מעכשיו אוכל לשבת וללמוד בראש שקט ובלב רגוע זה שווה לי הכל.
פעמים רבות אני שומע מלקוחות, שאומרים לי שהתייעצו עם עורכי דין אחרים והללו הבטיחו להם סכומי ענק.אני אומר ואומר מפורשות, איני "מבטיח" ללקוחות כסף, אני יכול לומר על סמך ניסיוני מה אני חושב הסכום הראוי שיתקבל בתיק דומה, אך אני כן מבטיח ללוקחות לעשות את ההשתדלות הגדולה ביותר עבורם! לא בכדי, לכלל לקוחותיי יש את הנייד האישי שלי לכל שאלה.



אם לא הייתי עורך דין אני בטוח שהייתי-

פסיכולוג- לדעתי התפקידים בעלי דמיון וקווים מקבילים. אני חי את הקשיים והכאבים של הלקוח, משוחח, מרגיע, ופעמים גם אוזן קשבת לתסכול, כי לדעתי, זו הדרך היחידה באמת להילחם עבורו מול חברות הביטוח שמבחינתם, הנפגע, הוא רק עוד תיק.....

לקבלת מידע נוסף לחצו כאן או השאירו פרטים בטופס למטה





למעבר לפורום
המשפטי של בחדרי חרדים לחץ כאן>>
עורך דין רוט רשלנות רפואית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד