כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

זעם ערבי: הפרות סדר בירושלים • צפו בתיעוד

על רקע הצהרת טראמפ: ברחבי ירושלים נרשמו בשעות האחרונות ניסיונות להפר את הסדר • הפלסטינים זועמים ושורפים 'בובות טראמפ' • המשטרה: שלושה עצורים ברחוב סולטאן סולימאן • צפו בתמונות

מהעימותים, צילום: נאסר אשתאייה, פלאש 90
מהעימותים, צילום: נאסר אשתאייה, פלאש 90



הפלסטינים זועמים על החלטתו של טראמפ אמש להכריז על ירושלים כבירת ישראל. בשעות האחרונות מנסים להפר את הסדר עשרות צעירים באזור שער שכם, טול כרם, נבי סאלח, ביתוניא וקלנדיה בירושלים. בנוסף, שרפו פלסטינים 'בובות טראמפ'. משטרת ישראל ערוכה באיזורים אלו בכוחות מתוגברים.

ההפגנות בירושלים מצטרפות לשורת הפגנות שמתקיימות בשעות אלה בגדה המערבית וברצועת עזה. גם ברחבי העולם זועמים. כזכור, אמש הפגינו עשרות בני אדם מול שגרירות ארה"ב בטורקיה.

כזכור, אמש הכריז נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על ירושלים כבירת ישראל וכן הודיע כי יעביר את שגרירות ארצות הברית מתל אביב לירושלים. בתגובה להצהרה הוציאו מנהיגי מדינות ערביות, יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ודוברי ארגוני טרור הודעות גינוי. חלקם אף כתבו כי ההצהרה תביא לחיכוך. "ההצהרה פתחה את שערי הגיהינום" לשון הודעת חמאס.

כאמור, בשעות האחרונות מנסים צעירים פלסטינים באזורים שונים בירושלים להפר את הסדר. משטרת ישראל מוסרת כי "עשרות מפגינים חסמו את הכביש, זרקו בקבוקי מים וחפצים לעבר השוטרים ברחוב סולטאן סולימאן בירושלים. הכוחות הדפו את מפרי הסדר, שלושה נעצרו".

צילומים: נאסר אשתאייה והדס פרוש, פלאש 90































































הצהרת טראמפ הפרות סדר בובות טראמפ ירושלים בירת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד