כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

בנט: "אינני רוצה 'ביקורי אסאד' עם דגלים וקבלת פנים"

ראשי ארגון שובו ערכו סיור בן 3 ימים במסגרתו ביקרו בבתי גדולי ישראל • ראשי הארגון נפגשו עם השר בנט שהפתיע ואמר להם כי "אתם מחנכים בשיטה שאני חפץ מאוד לעשות במערכת החינוך. משפרים את איכות הלימודים ומחזקים את הזהות היהודית"

 בנט: "אינני רוצה 'ביקורי אסאד' עם דגלים וקבלת פנים"



ראשי ארגון שובו ערכו סיור בישראל בן 3 ימים במסגרתו ביקרו בבתי גדולי ישראל. שר התורה הגר"ח קנייבסקי בירך את ראשי הארגון ב"ברכה והצלחה וסייעתא דשמיא לעבודת הקודש, שתגדלו ותרבו לאלפי אלפים". ראשי הארגון ביקרו גם במעונם של הגרי"ג אדלשטיין והאדמו"ר מויזניץ שבירכו את ראשי הארגון על עבודתם המסורה להרבות תלמידים לתורה וליהדות, "כל זכות התורה שלומדים ילדי 'שובו' נזקף לזכותכם, אשריכם ואשרי חלקכם" בירכם הגר"ש אדלשטיין., האדמו"ר מויז'ניץ בירך ואמר "היוונים ביקשו 'להשכיחם' תורתך ואתם זוכים 'להשכיחם' מלשון 'שכיח' - להנגיש התורה והיהדות לילדי ישראל"

ראשי הארגון ביקרו גם אצל אישים פוליטיים, שם שמעו הבטחות לעזרה בבתי הספר של הרשת. יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שזכה לשבחים רבים על עזרתו לרשת אמר כי: 'מה שעושה רשת 'שובו' בישראל היא מה שכל אחד מאתנו היה חייב לעשות ובעצם; היהדות החרדית כולה בארץ ישראל' - 'כאשר השונאים שלנו בכנסת לא מצליחים להתנכל לנו, הם או באמצעות שליחים פונים לבג"ץ. והוא כולו נגדנו. אצלי בלשכה אין מושג 'בלתי אפשרי', אנחנו לעולם לא מוותרים ולא מרימים ידיים. נעשה את המוטל עלינו, ובעזרת ה' ננחל הצלחה'.

ראשי הארגון נפגשו גם עם שר החינוך נפתלי בנט וזה אמר להם בהלצה: "מה שידעתי עד כה זה ש'שובו' זה משהו שקשור לגפני שנלחם למענה להשגת המשאבים הדרושים". השר בנט הבטיח כי יערוך 'ביקור פתע'. "אתם מחנכים בשיטה שאני חפץ מאוד לעשות בחינוך, לשפר את איכות הלימודים ולחזק את הזהות היהודית" בנט הוסיף ואמר "אינני רוצה 'ביקורי אסאד' עם דגלים וקבלת פנים, אני רוצה להגיע בביקור פתע ולהתרשם".

נשיא 'שובו' הרב יונתן אברהם סיכם את המסע שנמשך שלושה ימים, ואמר "הצהרות דיפלומטיות על ירושלים הן חשובות אך המערכה היא על הנפש היהודית בארה"ק"









שובו רבי חיים קנייבסקי רבי גרשון אדלשטיין משה גפני נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד