י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

האם הכוכב החרדי ייצג את ישראל בתחרות בינלאומית?

האם הראפר החרדי ניסים בלאק עומד לייצג את ישראל בתחרות מוזיקלית מפורסמת בינלאומית? מחר נדע • כל הפרטים

צילום: ערוץ הידברות
צילום: ערוץ הידברות

 


מידי שנה מתקיימת תחרות מוזיקלית בינלאומית, בה מתמודדים נציגים ממדינות אירופה. התכנית משודרת בו זמנית בעשרות מדינות, ובה נוטלים חלק זמרים מקצועיים וחובבים כאחד. סוללת שופטים מוזיקלים מקצועית מחליטה האם הם יעברו לשלב הבא, או יפלטו מהתוכנית.

זמרים שזוכים בתחרות, נבחרים כמייצגים של מדינותיהם, וזוכים למסע הופעות בינלאומי. באם בלאק יעבור את המשוכה הישראלית, וייבחר על אף היותו חרדי, זו תהיה הפעם הראשונה שחרדי מייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון.

בסרטון הפרומו לקראת התכנית 'הכוכב הבא' שהופץ על ידי הערוץ 'קשת 12', נראה בלאק אומר לשופטים כי הוא חזר בתשובה בזמן שהוא היה השיא הקריירה שלו בערוץ המוזיקה הפופולארי MTV.



נסים ברוך בלאק, הוא ראפר ומפיק מוזיקלי יהודי אמריקאי-ישראלי, הידוע כיום בעיקר כ"Nissim". בעבר, תחת הכינוי "D. Black", הוציא שני אלבומים: "The Cause and Effect" בשנת 2006 ו-"Ali'yah" בשנת 2009.

בלאק פרש מתעשיית המוזיקה בשנת 2011, כדי להתמקד בתהליך הגיור שלו ליהדות. בסיומו של תהליך הפך ליהודי חרדי מן המניין ומצא את מקומו בחסידות ברסלב.

בשנת 2012 חזר להופיע תחת שמו העברי החדש, "ניסים", והחל לכתוב ולבצע שירים מנקודת מבט יהודית. בשנת 2013 הוציא מיקסטייפ בשם "Miracle Music" ולאחריו אלבום מלא בשם "Nissim".

בלאק מתגורר כיום ברחוב שטראוס בירושלים. ולומד בישיבת 'חוט של חסד', בראשות הרב שלום ארוש מברסלב.

ניסים בלאק הכוכב הבא אירוויזיון תחרות מוזיקה אירופה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד