כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

צפו • אלי ישי: "מסכים להיות מספר 2 אחרי דרעי"

בראיון למנחם טוקר ב'רשת', הצהיר יו"ר 'יחד' אלי ישי כי במידה והרבנים יורו לו הרי שהוא יאות לחבור לש"ס ולהיות במקום השני כשאריה דרעי יהיה במקום הראשון: "הרב מאזוז הציע הצעה מאוד טובה על מנת באמת להציל את ש"ס שהיא חשובה מאוד לכולנו" • צפו

צילומסך מתוך הסרטון
צילומסך מתוך הסרטון



יו"ר 'יחד' אלי ישי מצהיר כי במידה והרבנים יורו לו הרי שהוא יאות לחבור לש"ס ולהיות במקום השני כשאריה דרעי יהיה במקום הראשון, זאת במסגרת תוכנית הריצ'רץ' שהציע ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגר"מ מאזוז - על פיה, ש"ס ויחד ירוצו כאחד אבל כשתי תנועות, והחלוקה תהיה אחד אחד.

את הדברים אמר ישי למנחם טוקר ב'טוקר בשישי' ברשת, לדבריו, "ש"ס יקרה לי מאוד. לצערי הרב – ש"ס בראשותו של אריה דרעי לא עוברת את אחוז החסימה, ומהרבה סיבות אין לי עניין לפגוע בו".

ישי נשאל: "אם אתה היית יו"ר היום כן היית עובר?".

והוא השיב: "קח דוגמא, היה לי סקר לפני שנה, עוד לפני הסיפור של הרב עמאר והבצל וכל מיני דברים שהם לא נעימים בכלל. היה סקר שאם אני מספר שתים שלו, גם לא עוברים, ואם אני מספר אחת והוא מספר שתיים - אז היינו עוברים עם שבעה מנדטים, מה שאומר שיש לו בעיה קשה בציבור, כך או כך ש"ס יקרה לי. והציע הרב מאזוז הצעה מאוד טובה על מנת באמת להציל את ש"ס שהיא חשובה מאוד לכולנו, סוג של רצ'רץ', כמו ביהדות התורה, אגודה ודגל, כמו שעשו בזמנו ביבי ואיווט, או תקרא לזה היום בוז'י וציפי. סוג של אחד, אחד, אחד אחד".

מתוך הטוויטר של מנחם טוקר

טוקר הקשה: במידה ויש ריצ'רץ' אתה כן תסכים להיות מספר שתים של אריה דרעי?"

ישי ענה: "במסגרת השלום והאחדות, אני לא מסתכל על המקום הראשון, צריך לראות באמת מה מביא יותר סקרים, צריך לשבת ולראות מה הכי נכון", לדבריו, "אם יש סקר שאני מספר שתיים ולא עוברים את אחוז החסימה, וכשזה הפוך – זה 7 או 10, שיחליטו הרבנים, מה שהרבנים יחליטו אני מוכן, אם מרן רה"י הגר"מ מאזוז, יחליט שהולכים להציל את תנועת ש"ס במסגרת של ריצ'רץ', שתי מפלגות תנועת יחד ותנועת ש"ס כאחד, ברשימה אחת - במקרה כזה אנחנו מרוויחים גם את השלום וגם את תנועת ש"ס. זה דבר שבא בחשבון".

לסיום נשאל, האם אחרי כל מה שהיה בינכם, אתה ואריה יכולים להשלים? "ברגע שיש שתי סיעות ויש עצמאות לכל סיעה – בדברים כאלה ואחרים, כי בנושא סטטוס קוו כנראה לא יהיה ויכוח, יש דברים שכן יכול להיות ויכוח למשל ימין ושמאל, במקרה הזה לי יש את העצמאות שלי ולו את שלו, בדיוק כמו המתכונת של יהדות התורה".
אלי ישי מנחם טוקר שס אריה דרעי מספר 2

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד