ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בר מצווה דור 3: כך תכננו אירוע במינימום מאמץ

חצי שנה לפני בר המצווה ישבנו לתכנן אותה ובעיקר איך נשלם אותה. כשאיציק וחני המליצו נחרצות על 'אשראי ברגע', לא האמנו שהפתרון נמצא במרחק נגיעה מאתנו. הלוואה בקלי קלות שפתרה לנו את הדילמות ובעיקר, עזרה לכיס להישאר שלם וללב להתרונן בהמשך ההכנות

תמונת אילוסטרציה. pixabay
תמונת אילוסטרציה. pixabay



חצי שנה לפני האירוע המיוחל התחלנו להתכונן. מסביב צחקו עלינו, אבל אותנו זה לא עניין.
בר מצווה ראשונה במשפחה. יש יותר מרגש?

בדקנו אולמות, השווינו קייטרינג, צלמים, וידאו, הכול היה מחושב ומסודר בתוך מחברת מיוחדת שנפתחה לכבוד המאורע המרגש. בר מצווה למני שלנו.

רצינו לדעת שאנחנו עושים הכול נכון ולא מופתעים מכלום. בכל זאת חדשים בענייני שמחות. לשמחתנו יש לנו כמה זוגות חברים שכבר עברו את הקפיצה למים וידעו לתת לנו טיפים, עצות יעילות, וגם ידעו להזהיר ממה וממי להתרחק. זה היה מושלם.

אחד הדברים שריחפו באוויר לאורך הדרך, היה עניין הכספים. אנחנו משפחה ממוצעת לחלוטין, מרוויחים יפה, מצליחים לגמור חודש 'על הקשקש' מה שנקרא. ניסינו לחשב איך נשלם את כל ההוצאות. היה ברור שעדיף לקחת הלוואה אחת מסודרת, לשלם את כל ההוצאות ולהחזיר סכום חודשי הגיוני.

באחד הערבים, איציק וחני עלו אלינו לכוס קפה. מבין החברים הם הוותיקים ביותר. עשו כבר שני אירועים. ידענו שאפשר לסמוך עליהם בכל נושא, ובחרנו להתייעץ איתם לגבי מקורות מימון. איציק וחני בקול אחד רם וברור הפנו אותנו ל'אשראי ברגע' ללקוחות בנק הפועלים. זה היה כל כך מהיר, שלא נאלצנו לחכות לבוקר כדי לפעול. תוך כדי שאנחנו ככה בסלון, נהנים מקפה ועוגה טובה, איציק שלף את הפלאפון והראה לנו איך זה עובד. "היום לקוחות בנק הפועלים יכולים לבקש הלוואה בקלות וביעילות בלי להגיע לבנק בכלל", הסביר איציק ואנחנו הרגשנו ברי מזל לחלוטין. "אפשר לגשת לעמדת שירות המוצבת בבנק, אפשר דרך הטלפון או המחשב, פשוט וקל", איציק נכנס לקטע והסביר בדיוק איך ההלוואה הזו עובדת וכמה היא יעילה. נכנסים לאפליקציה או לאתר הבנק, בודקים מהו הסכום אותו ניתן לבקש, מקישים את הסכום שרוצים לקחת ואת מספר התשלומים שרוצים להחזיר אותה, עד 84 תשלומים.

עשינו חישוב של הסכום לו נזדקק להוצאות האירוע. שלחנו מידית בקשה להלוואה, הבקשה אושרה על ידי הבנק מידית, הסכמנו לתנאי האשראי והכסף הועבר לחשבוננו תוך דקות, עוד לפני שחני סיימה לאכול את העוגה. זה היה נח, מהיר ונראה כמו פתרון בול לאנשים כמונו. אחרי שסימנו וי גם ליד המטלה הזו, הרגשנו הרבה יותר רגועים. המשכנו לדסקס עם איציק וחני, על איך שהעולם מתקדם, וכמה קל וחסכוני לנהל את החיים כשהם נגישים הרבה יותר, מהירים ונוחים.

"האמת היא שאנחנו השתמשנו ב'אשראי ברגע' בעוד שתי הזדמנויות בחיים וזה היה פשוט מעולה". אמרה חני. "זוכרת כמה רציתי סלון חדש? הייתה לי אפשרות לשלם רק סכומים נמוכים כל חודש. מי ייתן לי הלוואה בהחזרים נמוכים? איציק הגיש בקשה להלוואה בערב, ובתוך דקות הכסף כבר היה בחשבון. לקחתי את ההלוואה ל-12 חודשים וקנינו את סלון החלומות שלי".

איציק וחני הלכו, ואנחנו עוד ישבנו להרהר בכל מה שלמדנו הערב. אין ספק שזה היה חלק משמעותי בחוויית ההיערכות שלנו. הלכנו לישון בתחושה טובה, בלב קל ושמח במיוחד.

טור זה מוגש לכם כחומר למחשבה ע"י בנק הפועלים, המביא לכם את 'אשראי ברגע' - הלוואה פשוטה ומהירה בלחיצת כפתור - באתר הבנק, בסלולר ובמכונות לשירות עצמי.
,
בנק הפועלים הלוואה אשראי ברגע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד