י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חששות? משטרת לונדון תרגלה אירוע חומ"ס בשגרירות ישראל

כוחות החירום בלונדון קיימו היום תרגיל משותף בשגרירות ישראל בעיר • מארגני התרגיל לא הזכירו קשר להצהרת טראמפ

מהתרגיל, צילום: משטרת לונדון
מהתרגיל, צילום: משטרת לונדון



משטרת לונדון בשיתוף עם שירותי החירום, ביצעה היום תרגיל בשגרירות ישראל בלונדון. מטרת התרגיל - לבחון את תגובתה לאירוע דליפת חומר מסוכן.

זהו תרגיל הראשון של המשטרה הבריטית ושירותי חירום נוספים שהתקיים בשגרירות זרה בלונדון, "התרחיש עזר לנו הרבה מאד בללמוד להתמודד עם אירוע בשגרירות זרה" כך פרסמה משטרת לונדון.

מפקד המטרופולין של לונדון אדריאן יושר, אמר: "זו היתה הפעם הראשונה שהצלחנו לבצע תרגיל חי בתוך שגרירות זרה, והניסיון והלמידה שקיבלנו מכך יהיו יקרי ערך"

"זה גם בדק את התגובה המשותפת שלנו בהתמודדות עם חומר מסוכן, וזה חשוב מאד בשביל השוטרים והקצינים והצוות, שיצליחו להיות מוכנים טוב יותר אם אי פעם הם יתתמודדו עם סוג כזה של אתגר אמיתי" הוא הוסיף.

"עם זאת, אני חייב להדגיש כי התרגיל, שתוכנן במשך מספר חודשים, לא תוכנן על איום ספציפי כלשהו, ​​בין אם מדובר במרכיב החומרי המסוכן או במיקום".

בסוף השבוע התקיימו הפגינו פרו פלסטינים בלונדון, נגד החלטת ארה"ב להכיר בירושלים כבירת מדינת ישראל, התרגיל תוכנן מראש הבהירו במשטרת לונדון, ואין לכך קשר לאירועים האחרונים.

דוברת שגרירות ישראל מסרה: "שגרירות ישראל שמחה לקחת חלק בתרגיל הזה ולעבוד יחד עם משטרת המטרופולין ועם שירותי חירום נוספים".

בתרגיל השתתפו שוטרים, כבאים, אנשי רפואה ונהגי אמבולנסים. הם בדקו כיצד יתמודדו עם חומר כימי, וכיצד יטהרו את המקום אם חלילה חומר מסוכן ידלוף במקום.

יצוין, כי לצוות השגרירות לא היה שום תפקיד בתרגיל.

מפקד המשטרה סיכם את התרגיל ואמר "אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם השגרירויות השונות ברחבי לונדון כדי לספק אבטחה סביב המקומות האלה. אנחנו מבצעים באופן קבוע תרגילים בשגרירויות שונות ברחבי הבירה, והתרגיל הזה ייתן לנו הזדמנות ייחודית, אני רוצה להודות לצוות השגרירות הישראלי על תמיכתם וסיועם בתכנון וביצוע תרגיל זה אצלנו, הלמידה מהתרגיל הזה תועיל ותסייע לנו בתגובתנו אם יתרחש אירוע גדול בכל אתר בלונדון".

מהתרגיל, צילום: משטרת לונדון





תרגיל שגרירות ישראל לונדון חומר כימי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד